شیشه ضد گلوله طلافروشی شهرقدس سارقان مسلح را ناکام گذاشت + عکس


شیشه ضد گلوله طلافروشی شهرقدس سارقان مسلح را ناکام گذاشت + عکس

رکنا: پلیس فرمانده انتظامی شهرستان قدس با اشاره به یک فقره سرقت مسلحانه ناکام یک واحد طلافروشی در شهرقدس با توجه به حضور به موقع پلیس، استفاده از سامانه مها وشیشه‌های ضدگلوله و هوشیاری متصدی واحد صنفی، گفت: تحقیقات تکمیلی در جهت شناسایی و دستگیری سارقان متواری در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ شاهپور فلاحی فرمانده انتظامی شهرستان قدس اظهار داشت: پیش از ظهر امروز یک مورد مراجعه به یک واحد طلافروشی توسط ۳ سارق به همراه یک دستگاه موتورسیکلت در میدان آزادی(سرقنات) شهرقدس صورت گرفت.

وی افزود: ۲ نفر از سارقان مسلح بودند و این طلافروشی خوشبختانه به سیستم‌های حفاظتی الکترونیکی و شیشه‌های ویترین ضدگلوله مجهز بود که متصدی واحد صنفی با هوشیاری پیش از ورود سارقین درب الکترونیکی طلافروشی را قفل می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس بیان داشت: سارقین برای سرقت ویترین طلافروشی اقدام به شلیک چند گلوله به آن می‌کنند که با توجه به ضدگلوله بودن شیشه آن ناکام می‌مانند و پس از اعلام هشدار متصدی واحد صنفی از طریق سامانه مها، در چند دقیقه نزدیکترین واحد گشتی پلیس به محل اعزام شد.

فلاحی گفت: سارقین پس از آن با رها کردن موتورسیکلت و در تصاحب یک دستگاه خودرو سواری به زور و تهدید و پیاده کردن راننده آن از محل متواری می‌شوند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با حضور به موقع پلیس، استفاده از سامانه مها و هوشیاری متصدی واحد صنفی مانع از وقوع سرقت شد و تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

شیشه ضد گلوله طلافروشی شهرقدس سارقان مسلح را ناکام گذاشت + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403