چرا رنگ اصلی برند لینکلن “آبی” است؟!


چرا رنگ اصلی برند لینکلن “آبی” است؟!

محصولات برخی شرکت‌ها با رنگ‌های مخصوصی شناخته می‌شوند و البته برخی خودروها نیز با رنگ‌های ویژه‌ای زیباتر دیده می‌شوند. برای مثال می‌توانیم به رنگ روسو کورسای فراری، رنگ زرد لامبورگینی و خاکستری ناردو محصولات آئودی RS اشاره کنیم. البته وجود رنگ ویژه فقط به خودروهای پرفورمنس و سطح بالا محدود نبوده و لینکلن هم با … The post چرا رنگ اصلی برند لینکلن...

محصولات برخی شرکت‌ها با رنگ‌های مخصوصی شناخته می‌شوند و البته برخی خودروها نیز با رنگ‌های ویژه‌ای زیباتر دیده می‌شوند. برای مثال می‌توانیم به رنگ روسو کورسای فراری، رنگ زرد لامبورگینی و خاکستری ناردو محصولات آئودی RS اشاره کنیم. البته وجود رنگ ویژه فقط به خودروهای پرفورمنس و سطح بالا محدود نبوده و لینکلن هم با طیف متنوعی از رنگ‌های آبی برای محصولات خود شناخته می‌شود.

چرا رنگ اصلی برند لینکلن “آبی” است؟!

سال پیش 10 درصد تمامی محصولات این شرکت با یکی از طیف‌های متنوع رنگ آبی فروخته شده‌اند. یکی از این رنگ‌ها آبی فلایت است که رنگ خاص و ویژه‌ی لینکلن می‌باشد. این رنگ در لینکلن کورسیر و آویاتور بکار رفته و از مفهوم آزادی و هوانوردی الهام گرفته است.

چرا رنگ اصلی برند لینکلن “آبی” است؟!

روانشناسی رنگ‌ها روی کارهای زیادی که انجام می‌دهیم تأثیر می‌گذارد. رنگ قرمز اغلب با هیجان و لذت شناخته می‌شود و به همین خاطر است که انتخاب محبوبی برای برندهای فست فود بوده و از آن در ساختار درب ساختمان‌های خود استفاده می‌کنند. همین موضوع درباره برند پرفورمنسی همچون فراری نیز صدق می‌کند؛ بنابراین منطقی است که لینکلن که معمولاً روی محصولات لوکس و اشرافی تمرکز دارد از رنگ‌های آبی استفاده کند.

چرا رنگ اصلی برند لینکلن “آبی” است؟!

لاتریک السمن مدیر موسسه رنگ پانتون می‌گوید:

از میان تمامی رنگ‌های موجود در طیف رنگ آبی از نظر دما و مزاج سردترین آن‌ها بوده و حس خونسردی و ریلکس بودن را القا می‌کند.

لینکلن 5 گزینه رنگ آبی با نام های کریستال کروما، آبی دایموند، آبی فلایت، آبی آرتیزان و راپسودی را عرضه می‌کند.

چرا رنگ اصلی برند لینکلن “آبی” است؟!

سوزان لامپینن مدیر طراحی رنگ و متریال گروه لینکلن می‌گوید “رنگ آبی القاکننده صداقت، آرامش، اعتمادبه‌نفس و هارمونی است.” رنگ آبی به کابین نیز راه یافته و مدل کورسیر با پکیج آبی در این بخش عرضه می‌شود. اگرچه ذکر این موضوعات خیلی تبلیغاتی به نظر می‌رسد اما دیدن چنین جزئیاتی در خودروهای مدرن هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد.

چرا رنگ اصلی برند لینکلن “آبی” است؟!

فکر می‌کنیم توجه به چنین جزئیاتی است که تحسین کارشناسان در زمان تست آویاتور را برانگیخته است. این خودرو نه تنها سواری نرم محصولات نمادین لینکلن را داشته بلکه کابین و بدنه‌ای جذاب هم دارد.

چرا رنگ اصلی برند لینکلن “آبی” است؟!

اگر تا الان نمی‌دانستید که لینکلن خود را با چه رنگی سفارش دهید با خواندن این مقاله گزینه‌ای جذاب پیدا کرده‌اید!

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی