یگان‌های زرهی ارتش مدارس خاش را ضدعفونی کردند


یگان‌های زرهی ارتش مدارس خاش را ضدعفونی کردند

تهران- ایرنا - فرمانده تیپ مستقل 288 زرهی ارتش، از ضدعفونی مدارس و کلاس‌های درس در شهرستان خاش سیستان و بلوچستان از سوی این تیپ زرهی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرتیپ دوم حسین محمد شفیعی روز جمعه اظهار داشت: مجاورت و تردد بالای شهرستان خاش با ایرانشهر که ۲ روز پیش آزمایش دو مورد به بیماری کرونا در این شهرستان مثبت گزارش شده ضرورت این اقدام را افزایش داده است.

فرمانده تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش افزود: این طرح از مدارس دولتی با آمار بالای دانش‌آموزی آغاز شده و تا ضدعفونی شدن تمام مدارس خاش ادامه دارد.

شفیعی بیان کرد: با تمام قوت و توان خودمان در ارتش برای کمک به مردم و سالم و با نشاط کردن شهر استفاده می‌کنیم و اگر در شهر هم نیاز به مساعدت باشد با همکاری شهرداری اقدامات فوری و عاجل را با کیفیت بالایی انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: بهداری ارتش نیز با تجربه‌های بالای خدمت‌رسانی نیز یاور نیروهای خدمتگذار در حوزه سلامت و بهداشت و درمان هست.

فتاحی فرمانده بهداری تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش هم گفت: برای ضدعفونی کردن این مدارس از محلولی شامل ۲۵ تا ۳۳ درصد وایتکس، ۲۰ درصد محلول کلر، یک درصد ستریماید یا ساولون و آب استفاده شده است.

وی اظهار داشت: ارتش در هرگونه شرایط دشوار کشور آماده خدمت به مردم است و از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای مقابله با تهدیدات و بحران‌ها بهره می‌بریم.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به حدود ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
به گزارش ایرنا، آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر جمعه (نهم اسفند) به ۳۸۸ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۳۴ نفر رسیده است همچنین۷۳ نفر از مبتلایان بهبود یافته اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟