تخصیص پنج میلیارد ریال به آزمایشگاه تشخیص کرونا ویروس در شیراز


تخصیص پنج میلیارد ریال به آزمایشگاه تشخیص کرونا ویروس در شیراز

شیراز-ایرنا-شهردار شیراز و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بازدید شبانه از آزمایشگاه تشخیص کرونا این شهر، شیوه خدمت رسانی این مرکز را مورد بررسی قرار دادند و مبلغ پنج میلیارد ریال با هدف ارتقای خدمات به این آزمایشگاه تخصیص داده شد.

شهردار شیراز، شامگاه پنجشنبه در حاشیه این بازدید گفت: همانگونه که از ابتدای ورود بیماری کرونا، اقدامات پیشگیرانه را در شهر شیراز از چند روز پیش به صورت مستمر آغاز کرده‌ایم، اینک نیز با همیاری مردم و در کنار سایر کادر بهداشتی و درمانی برای شکست این بیماری فعالیت خواهیم کرد.

حیدر اسکندر پور همچنین ضمن بررسی روند خدمت رسانی در این آزمایشگاه، از خرید یک دستگاه مولکولار و اختصاص اعتباری برابر با پنج میلیارد ریال برای کمک به آزمایشگاه تشخیص کرونا ویروس خبر داد.

عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با اعلام اینکه آزمایشگاه رفرانس مولکولار کرونا، نخستین مرکز در جنوب کشور در شیراز است، گفت: این آزمایشگاه به عنوان آزمایشگاه رفرانس (مرکزی) منطقه‌ای کرونا، نقش عمده‌ای در تشخیص به موقع این بیماری و تسهیل در روند درمان آن دارد.

وی ضمن تقدیر از مجموعه شهرداری در اقدامات اخیر و همکاری با ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، افزود: خود مراقبتی عامل مهم پیشگیری در برابر درمان ویروس است و از تمام نهادها برای اطلاع رسانی جمعی در این زمینه دعوت به همکاری می‌کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط