ایستگاه‌های آموزش پیشگیری از کرونا در همدان دایر شد


ایستگاه‌های آموزش پیشگیری از کرونا در همدان دایر شد

همدان- ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: ایستگاه‌های آموزش همگانی پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در مناطق پرتردد این استان دایر شد.

منوچهر کرمی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این ایستگاه ها با هدف بسیج اطلاع رسانی درباره کرونا ویروس راه اندازی شده است و مهمترین هدف کارشناسان حاضر در این ایستگاه ها آموزش مردم و پاسخ به سوال ها است.

وی اظهار داشت: راه اندازی این ایستگاه ها از چندی پیش در دستور کار بود اما به واسطه شرایط جوی و بارش باران به تعویق افتاد و هم اینک در سایر شهرستان ها نیز ایستگاه‌ها آموزش پیشگیری از کرونا در حال راه اندازی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان اضافه کرد: در این ایستگاه ها علاوه بر پاسخ به سوال های شهروندان ، بروشورهای حاوی هشدارهای وزارت بهداشت درباره پیشگیری از بیماری کرونا ویروس و نحوه جلوگیری از ابتلا به این ویروس در اماکن مختلف نیز پیش بینی شده که در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

کرمی افزود: ایستگاه‌های آموزش پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در مناطق پرتردد شهر نظیر پیاده راه بوعلی و میدان اصلی شهر همدان دایر شده تا پاسخگوی سوالات اقشار مختلف مردم و رهگذران باشد.

وی گفت: به زودی سامانه تلفنی برای پاسخگوی به سوالات مردم در زمینه های آموزش پیشگیری از بیماری کرونا ویروس راه اندازی شده و به عموم مردم در این باره اطلاع رسانی صورت می گیرد.

تاکنون یک مرد سالخورده به علت ابتلا به ویروس کرونا در این استان جان خود را از دست داده همچنین یک مورد مثبت مبتلا به کرونا ویروس در این استان شناسایی شده است.

همچنین نتایج آزمایش ۱۰ تن از افراد مشکوک به بیماری کرونا ویروس در استان همدان منفی اعلام شده است که تعدادی از این افراد بانوان هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)