توزیع محلول‌های ضد عفونی‌کننده در بین داروخانه‌های کرمان با قیمت مصوب، از شنبه


توزیع محلول‌های ضد عفونی‌کننده در بین داروخانه‌های کرمان با قیمت مصوب، از شنبه

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان این مطلب که ماسک در آینده نزدیک نزدیک در استان توزیع خواهد شد، گفت: ماسک‌ها تا اطلاع ثانوی در مراکز درمانی توزیع می‌شود و تا آرام نشدن اوضاع، به داروخانه‌ها داده نخواهد شد.

دکتر "علی اسدی‌پور" در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص کمبود محلول ضد عفونی کننده و ماسک در کرمان، گفت: از شنبه محلول ضد عفونی‌کننده در همه داروخانه‌ها با قیمت عادلانه توزیع و با قیمت مصوب به دست مصرف‌کننده خواهد رسید.

وی با بیان این مطلب که ماسک در آینده نزدیک نزدیک در استان توزیع خواهد شد، گفت: ماسک‌ها تا اطلاع ثانوی در مراکز درمانی توزیع می‌شود و تا آرام نشدن اوضاع، به داروخانه‌ها داده نخواهد شد.

اسدی پور درباره ضرورت استفاده از ماسک نیز گفت: به هیچ عنوان استفاده دائم از ماسک توصیه نمی شود و تاکید می شود که مردم در مکان‌های عمومی و پرازدحام حضور پیدا نکنند ضمن آنکه نظافت فردی و عمومی را رعایت کنند و اگر در مکانی نیز مجبور به حضور شدند، می توانند یا از ماسک های پارچه استفاده یا با یک دستمال کاغذی جلوی دهان خود را گرفته تا همان کار ماسک را برایشان انجام دهد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان تاکید کرد: بحث اصلی برای پیشگیری از بیماری کرونا شستن دست ها و رعایت مسائل بهداشت فردی و عمومی است ضمن آنکه شستن دست با آب و صابون یا آب و مایع دستشویی همان کاری را می‌کند که مایع ضد عفونی کننده انجام می دهد بنابراین از مردم خواهش داریم که به اندازه نیاز خود این محلول‌ها را تهیه کنند

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی