دادوستد 1029 میلیارد و 421 میلیون سهم در بورس


دادوستد 1029 میلیارد و 421 میلیون سهم در بورس

ایران اکونومیست- تعداد 1029 میلیارد و 421 میلیون نوبت معاملاتی از ابتدای امسال تاکنون در مدت 224 روز معاملاتی توسط معامله‌گران در بورس اوراق بهادار دادوستد شده است.

دادوستد 1029 میلیارد و 421 میلیون سهم در بورس

از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۲۲۴ روز معاملاتی تعداد ۱۰۲۹ میلیارد و ۴۲۱ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۴۴۱۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال در ۹۹ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۵۴۰ دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.
همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۶۷۳ میلیارد و ۵۳۲ میلیون سهم به ارزش ۲۱۳۰ هزار و ۵۴۷ میلیارد ریال در ۴۶ میلیون و ۶۲۵ هزار و ۷۲۷ نوبت در بازار اول؛ ۳۲۷ میلیارد و ۹۰ میلیون سهم به ارزش ۱۸۹۷ هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال در ۵۱ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۳۵۴ نوبت در بازار دوم؛ ۸۷ میلیون و ۹۰۰ هزار برگه به ارزش ۸۵ هزار و ۳۵۸ میلیارد ریال در ۲۷ هزار و ۶۹۰ نوبت در بازار بدهی، ۲۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار قرارداد به ارزش ۲۰۵۹ میلیارد ریال در ۱۲۳ هزار و ۳۷۱ نوبت در بازار مشتقه و ۲۸ میلیارد و ۴۹۴ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۲۹۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال در ۸۹۸ هزار و ۳۹۸ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.
شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است، تاکنون با ۳۴۵ هزار و ۷۳۵ واحد رشد، معادل ۱۹۳.۵۲ درصد افزایش را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۵۲۴ هزار و ۳۹۴ واحد رسیده است.
شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۲۳۶ هزار و ۵ واحدی و شاخص بازار دوم با رشد ۷۷۱ هزار و ۷۴۷ واحدی به ترتیب ۱۷۶.۳۰ و ۲۲۳.۵۹ درصد افزایش داشته‌اند.

ایبِنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازار سرمایه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022