اچ تی سی، گوشی Wildfire R70 را معرفی کرد


اچ تی سی، گوشی Wildfire R70 را معرفی کرد
گوشی ارزان قیمت اچ تی سی Wildfire R70 مجهز به یک نمایشگر بزرگ و دوربین سه گانه پشتی معرفی شد. وایلدفایر آر ۷۰ ما را به یاد گوشی های قدیمی وایلدفایر HTC می اندازد.

ماه ها بود که خبری از معرفی یک گوشی جدید از طرف HTC نبود. حالا این شرکت از یک گوشی ارزان جدید به اسم اچ تی سی Wildfire R70 برای بازارهای در حال توسعه رونمایی کرده است. فروش این گوشی بزودی آغاز خواهد شد؛ گرچه قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

بهترین خصوصیت وایلدفایر جدید کمپانی اچ تی سی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی روی قاب پشتی با پیکسل های بزرگ ۱.۴ میکرومتری و دیافراگم مناسب f/1.75 است. یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز روی قاب جلویی این گوشی و در یک بریدگی حضور دارد که قادر به فیلمبرداری با وضوح ۱۰۸۰p است.

اچ تی سی، گوشی Wildfire R70 را معرفی کرد

دو دوربین دیگر نیز در پشت گوشی حضور دارد. یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی با افکت بوکه. به جز دوربین ها و لوگوی HTC، یک اسکنر اثر انگشت را نیز میتوان روی قاب پشتی گوشی یافت. اما در جلو، اچ تی سی وایلدفایر آر ۷۰ به یک نمایشگر ۶.۵۳ اینچی از نوع LCD و وضوح+ HD( نسبت ابعاد ۱۹.۵:۹) تجهیز شده است. همان طور که گفته شد، دوربین سلفی نیز درون یک بریدگی در بالای صفحه حضور دارد.

در قلب تپنده ی این گوشی رده ابتدایی چیپست Helio P23 شرکت مدیاتک( ۸ هسته A53، پردازشگر گرافیکی Mali- G71 MP2) حضور دارد. این چیپست فقط ۲GB رم برای اجرای اندروید ۹ پای در اختیار دارد. حافظه ی داخلی گوشی نیز به ۳۲GB محدود می شود، گرچه می توانید با یک کارت میکرو اس دی آن را تا ۲۵۶GB ارتقاء ببخشید. گوشی ارزان قیمت اچ تی سی توسط یک باطری ۴, ۰۰۰ میلی آمپر ساعتی روشن می شود که میتوانید آن را از طریق یک درگاه قدیمی میکرو USB و توان ۱۰ وات شارژ کنید. علاوه بر این میتوان به پشتیبانی از دو سیم کارت LTE، وای فای ۲.۴ گیگاهرتزی b/g/n، بلوتوث (Bluetooth) 4.2 و یک جک ۳.۵ میلی متری هدفون (headphone) اشاره کرد.

HTC Wildfire R70 در دو رنگ آبی( Aurora Blue) و رنگ مشکی( Night Black) عرضه می شود. قیمت این محصول نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

اچ تی سی، گوشی Wildfire R70 را معرفی کرد
اچ تی سی، گوشی Wildfire R70 را معرفی کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت