کلاس‌های دانشگاه دامغان تا اطلاع ثانوی مجازی برگزار می‌شود


کلاس‌های دانشگاه دامغان تا اطلاع ثانوی مجازی برگزار می‌شود

سمنان-ایرنا- رییس دانشگاه دامغان گفت: کلاس‌های درس دانشجویان این دانشگاه، به‌خاطر مراقبت در برابر شیوع ویروس کرونا، از روز شنبه تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

عبدالعلی بصیری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به از سرگیری مجدد فعالیت‌های آموزشی دانشگاه دامغان، بیان کرد: بر اساس تصمیم هیات رییسه دانشگاه، فعالیت‌های آموزشی این دانشگاه از روز شنبه ۱۰ اسفند٩٨ به صورت مجازی ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: این تصمیم در پی دستور ریاست جمهوری در خصوص ادامه فعالیت دانشگاه ها و مؤسسه‌های علمی پژوهشی اتخاذ شده است که بر اساس این مصوبه برگزاری کلاس‌های آموزشی تئوری به‌صورت غیرحضوری و مجازی خواهد شد.

بصیری خاطر نشان کرد: دانشجویان می‌توانند با استفاده از نرم افزاری که از طریق وب سایت دانشگاه قابل دریافت است، به‌صورت‌ مجازی و بدون نیاز به حضور در دانشگاه، در کلاس درس خود حضور یابند.

وی اضافه کرد: طبق اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، کلیه کلاس های تئوری مطابق برنامه هفتگی و در زمان مقرر برگزار می‌شود و چگونگی برگزاری کلاس های عملی و آزمایشگاهی نیز متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

رییس دانشگاه دامغان گفت: هدف از برگزاری این کلاس‌ها به صورت مجازی، ادامه داشتن روند تحصیلی دانشجویان در این شرایط حساس و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا است.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

در پی شیوع ویروس کرونا تاکنون برخی دانشگاه‌های کشور از جمله دانشگاه‌های علم وصنعت، شهیدبهشتی، تهران، شریف، خواجه نصیر، خوارزمی، امیرکبیر، فردوسی مشهد، سیستان و بلوچستان، خلیج فارس، صنعتی قم، الزهرا، کردستان، سمنان و دامغان، کلاس‌های حضوری خود را تا پایان اسفند ماه تعطیل و یا به صورت مجازی برگزار می‌کنند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها