انتشار اولین تصویر از کابین کوروت C8 فرمان راست


شورلت پس از رونمایی از کوروت C8 در جولای 2019 با اعلام این خبر که این ماشین به‌صورت استاندارد کارخانه‌ای با طراحی فرمان راست هم ارائه خواهد شد، بسیاری را شوکه کرد و حالا اولین تصویر از کابین کوروت فرمان راست را منتشر کرده است. شورلت همچنین گفته است که علیرغم تعطیل شدن برند هولدن، … The post انتشار اولین تصویر از کابین کوروت C8 فرمان راست...

شورلت پس از رونمایی از کوروت C8 در جولای 2019 با اعلام این خبر که این ماشین به‌صورت استاندارد کارخانه‌ای با طراحی فرمان راست هم ارائه خواهد شد، بسیاری را شوکه کرد و حالا اولین تصویر از کابین کوروت فرمان راست را منتشر کرده است. شورلت همچنین گفته است که علیرغم تعطیل شدن برند هولدن، همچنان قصد دارد کوروت را در استرالیا و دیگر بازارهای فرمان راست مثل بریتانیا و ژاپن عرضه کند. تنها تصویری که فعلاً از کابین کوروت فرمان راست منتشر شده متعلق به تیپ بالا ردهٔ 3LT بوده و به صندلی‌های GT2 با تریم جیر مجهز است.

انتشار اولین تصویر از کابین کوروت C8 فرمان راست

هرچند شورلت اخیراً عنوان کرده است که عرضهٔ کوروت فرمان راست یک ریسک است اما به نظر می‌رسد این ریسک جواب داده است زیرا فروش این خودرو در ژاپن به‌تازگی بعد از نمایشگاه اتو سالن توکیو آغاز شد و طی 60 ساعت اول شورلت بیش از 300 سفارش خرید برای آن دریافت کرد؛ اما برخلاف بسیاری از خودروها که هم در بازارهای فرمان چپ و هم فرمان راست عرضه می‌شوند و داشبورد نسبتاً ساده‌ای دارند که برعکس کردن آن بسیار راحت است، طراحی کابین کوروت C8 بسیار پیچیده است.

انتشار اولین تصویر از کابین کوروت C8 فرمان راست

کابین کوروت C8 با الهام از جت جنگنده طراحی شده و کاملاً راننده محور است که این یعنی ساخت آن در هردو نسخهٔ فرمان راست و فرمان چپ فرایند بسیار دشواری خواهد بود. البته در سراسر دنیا بازارهای فرمان راست زیادی وجود دارد که کوروت می‌تواند با حضور در آن‌ها فروش خوبی را تجربه کند و بنابراین ارزش این کار را دارد. استرالیا و بریتانیا می‌توانند بزرگ‌ترین بازارهای فرمان راست برای کوروت C8 باشند. قیمت این سوپراسپرت آمریکایی در استرالیا از بیش از 150 هزار دلار استرالیا معادل 100 هزار دلار آمریکا آغاز می‌شود.

انتشار اولین تصویر از کابین کوروت C8 فرمان راست

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال عطسه امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 / فیلم