خدمت‌رسانی بیش از 6 هزار خادم افتخاری در مسجد مقدس جمکران/ خادمان متخصص جذب می‌شوند


خدمت‌رسانی بیش از 6 هزار خادم افتخاری در مسجد مقدس جمکران/ خادمان متخصص جذب می‌شوند

اسماعیلی با بیان‌اینکه در 3 ماه اخیر 1300 نفر از متقاضیان خدمت افتخاری در مسجد مقدس جمکران گزینش شده‌اند، گفت: این افراد ملزم به گذراندن دوره‌های مهدویت، احکام، جمکران شناسی، امربه‌معروف، اخلاق و آداب خدمت‌گزاری و مسائل امنیتی هستند.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: «احمد اسماعیلی» با اشاره به توسعه مسجد مقدس جمکران و حضور روزافزون زائران و نمازگزاران در این مکان مقدس، اظهار کرد: گسترش فعالیت‌ها و ارائه خدمات شایسته به زائران، طرح‌ها و تعریف مسئولیت‌های جدیدی را از سوی مدیریت خادمین رقم‌زده است.

وی ادامه داد: همچنین شوق فراوان به خدمتی که در دوستداران حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه) متجلی است، موجب شد این مدیریت نسبت به تسهیل بهره‌مندی معنوی مشتاقان و جذب نیروی افتخاری با ظرفیت بالایی اقدام کند.

مدیر خادمین مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه سیستم جدید گزینش و جذب خدام افتخاری از مهرماه سال ۹۸ آغاز به کارکرده است، گفت: در سه ماه اخیر ۱۳۰۰ نفر از متقاضیان خدمت با رویکردی تخصصی و بر اساس مهارت‌های فردی پذیرش و گزینش‌شده‌اند.

اسماعیلی با اشاره به مراحل متعدد گزینش و حساسیت خدمت در این مکان مقدس، بیان کرد: استفاده از افراد متخصص و خبره برای تحقیق، مصاحبه و نظر دهی در قسمت برادران و خواهران موجب شده روند انجام گزینش با سرعت، دقت و ظرفیت بسیار بالایی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از تکمیل مراحل جذب، خدام افتخاری پذیرفته‌شده قبل از تعیین زمان و جایگاه خدمت موظف‌اند آموزش بدو خدمت را به‌صورت حضوری طی کنند. خادمان برگزیده جهت آشنایی با این مکان مقدس و خدمت مطلوب‌تر در شش دوره با عناوین مهدویت، احکام، جمکران شناسی، امربه‌معروف، اخلاق و آداب خدمتگزاری و مسائل امنیتی شرکت می‌کنند و شروع خدمت آنان منوط به دریافت گواهینامه این آموزش‌ها است.

مدیر خادمین مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: در حال حاضر ۶ هزار و ۴۴۵ خادم افتخاری در مسجد مقدس جمکران در شش محور خدمات‌دهی به زائرین، فرهنگی، برنامه‌ریزی و توسعه، عمران، حراست و بازرسی و روابط عمومی در حال خدمت هستند.

اسماعیلی با بیان اینکه مسجد مقدس جمکران برای تکمیل ظرفیت خادمان افتخاری اقدام به جذب خادم تخصصی در بخش‌های مختلفی از قبیل امور فرهنگی و مشاوره‌ای، هنری، فنی، امور بین‌الملل، خدمات پزشکی، علمی پژوهشی می‌کند، خاطرنشان کرد: در فراخوان جدید علاقه‌مندان با داشتن شرایط جذب و احراز صلاحیت‌های عمومی و تخصصی، با مراجعه حضوری به مرکز خادمین افتخاری یا از طریق سایت به آدرسjamkaran.ir می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی