تهران هفدهمین ایستگاه مصاحبه پزشکان متقاضی حج 99


تهران هفدهمین ایستگاه مصاحبه پزشکان متقاضی حج 99

الوانی از برگزاری آزمون و مصاحبه حضوری پزشکان متقاضی حج99 در تهران خبر داد و گفت: تاکنون 385 پزشک در 21 استان کشور مورد مصاحبه قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف،بنابرگزارش روابط عمومی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، «جمال الدین الوانی» گفت: استان تهران هفدهمین استان است که مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اقدام به برگزاری مصاحبه از پزشکانی در سامانه این مرکز ثبت نام نموده اند، کرده است.

سرپرست مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه در تهران ۱۱۰ پزشک داوطلب حضور در عملیات بهداشت و درمان حج ۹۹ مورد معاینه قرار گرفته اند تصریح کرد: از این تعداد ۴۰ نفر زن و هفتاد نفر مرد بودند.

وی سپس با تاکید بر ادامه روند انجام مصاحبه از پزشکان متقاضی حج 99 افزود: علاوه بر تهران، در روزهای اخیر استان‌های البرز، قزوین، زنجان و سمنان نیز در تهران مورد مصاحبه قرار گرفتند.

الوانی با بیان اینکه تا کنون پزشکان متقاضی حج در ۲۱ استان کشور در آزمون مصاحبه حضوری شرکت کرده‌اند گفت: پس از انجام مصاحبه در استان های باقی مانده، پزشکان حاءز امتیازات بیشتر انتخاب و معرفی می شوند.

سرپرست مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر تصریح کرد: تا کنون ۳۸۵ پزشک در ۲۱ استان کشور مورد مصاحبه قرار گرفته‌اند.

یادآور می‌شود مرحله آزمون و مصاحبه حضوری پزشکان متقاضی حج99 به منظور انتخاب پزشکان عمومی، متخصص داخلی و طب اورژانس که به عنوان پزشکان مجموعه در ایام حج تمتع در کشور عربستان به زائرین ایرانی خدمات درمانی ارائه کنند، صورت می‌گیرد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی