تدابیر خوب برای پیشگیری از شیوع کرونا در فرودگاه کیش


تدابیر خوب برای پیشگیری از شیوع کرونا در فرودگاه کیش

مدیرکل فرودگاه‌های کیش از تدابیر انجام شده در فرودگاه جزیره کیش در جهت پیشگیری و شیوع بیماری کرونا در این جزیره خبر داد.

تدابیر خوب برای پیشگیری از شیوع کرونا در فرودگاه کیش

به گزارش پول نیوز، عزت‌الله محمدی، مدیرکل فرودگاه‌های کیش از به‌کارگیری تدابیر لازم برای پیشگیری و شیوع بیماری کرونا در کیش خبر داد و گفت: بنابر دستورالعمل‌هایی که فرودگاه‌ها در چنین شرایطی دارند، فرودگاه کیش نیز در همین راستا فعالیت‌های خود را آغاز کرده و درصورت لزوم تدابیر شدیدتری هم به‌کار گرفته می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های کیش از اطلاع‌رسانی در مبادی ورودی ترمینال مسافربری خبر داد و گفت: در ترمینال فرودگاهی کیش اطلاع‌رسانی از طریق نصب بنر و مونیتورهای موجود در فرودگاه درحال انجام است. دو ایستگاه در ترمینال فرودگاه تعبیه شده که مواد ضدعفونی در دسترس مسافرین قرار داده می‌شود.

محمدی از ضدعفونی کردن فرودگاه خبر داد و گفت: تمامی تجهیزات فرودگاه، نشیمن‌گاه‌ها، دستشویی‌ها و… مرتب درحال ضدعفونی هستند و پس از هر عملیات پروازی عزیزان ما در فرودگاه درحال استریلیزه کردن، میکروب‌زدایی و گندزدایی هستند. تمامی اتوبوس‌های حمل مسافر در روز در دو مرحله ضدعفونی می‌شوند. همچنین در شرکت‌ هواپیمایی کیش نیز تمامی خطوط پروازی ضدعفونی انجام می‌شود.

او از کنترل عدم ورود بیماران به جزیره خبر داد و گفت: در ترمینال ورودی فرودگاه نیز نیروهای هلال‌احمر مستقر شده‌اند تا با مشاهده موارد مشکوک، انتقال به بیمارستان انجام شود. در مبادی ورودی خارجی نیز چه در زمان ورود و چه در زمان خروج با دستگاه تب‌سنج وضعیت رفت‌وآمد مسافرین کنترل می‌شود که به محض مشاهده مورد مشکوک به بیمارستان منتقل می‌شود. البته تاکنون مورد مشکوکی در فرودگاه کیش مشاهده نشده و همچنین گزارش نشده است.

مدیرکل فرودگاه‌های کیش از تشدید کنترل در فرودگاه کیش خبر داد و گفت: ساعت به ساعت نیز در صورت لزوم تدابیر در فرودگاه کیش بیش‌تر می‌شود. همچنین تمامی ارگان‌های حاضر در فرودگاه دستکش در اختیار دارند و به تمامی کارکنان آموزش‌های لازم داده شده تا در معرض خطر ابتلا به این بیماری قرار نگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرزند حمید نوری در سوئد بازداشت شد