گسترش همکاری‌های دوجانبه اتریش و جزیره زیبای کیش


گسترش همکاری‌های دوجانبه اتریش و جزیره زیبای کیش

غلامحسین مظفری در نشستی با اشتفان شُلتس، در خصوص همکاری‌‌های مشترک و افزایش تعاملات دو کشور گفت‌وگو کرد.

گسترش همکاری‌های دوجانبه اتریش و جزیره زیبای کیش
به گزارش پول نیوز، غلامحسین مظفری مدیرعامل و رییس هیات مدیره این سازمان، در این دیدار با مثبت ارزیابی کردن دیدگاه و پیشنهادات سفیر اتریش گفت: بخش زیادی از مسائل حوزه گردشگری ما به دلیل محدودیت‌هایی است که در این فضای تحریم بر کشور حاکم شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای افزایش ارتباطات دو کشور در چنین شرایط دشواری نیازمند تلاش همه جانبه است افزود: ما در کیش زیرساخت ها و پتانسیل های بی نظیری داریم که در کنار نگاه های مثبت افرادی مانند سفیر اتریش که خارج از مرز‌های کشور هستند، فرصت های خوبی برای جذب گردشگران بیشتر به کیش فراهم می کند.

اشتفان شُلتس سفیر اتریش در ایران نیز در این نشست با ارائه توضیحات مختصری از تاریخ اتریش، این کشور را جزو ۱۰ کشور ثروتمند جهان برشمرد که بدون داشتن منابع طبیعی مانند نفت و گاز، از طبیعت زیبای خود برای جذب گردشگر بهره می گیرد.

سفیر اتریش با ارائه آمار گردشگری در کشور متبوع خود گفت: علیرغم اینکه اتریش کشور کوچکی با ۸ میلیون نفر جمعیت است، سال گذشته ۱۵۰ میلیون شب ـ اقامت گردشگری را تجربه کردیم که در این بازه، اتریش میزبان ۴۸ میلیون گردشگر بود.

گفتنی است سفیر اتریش به‌منظور افتتاح نمایشگاه معماری اتو واگنر معمار برجسته اتریشی در نگارخانه کیش، به کیش سفر کرده است.

مجید ملانوروزی معاون گردشگری و محمد پورسینا مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان نیز در این دیدار حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول