ساندبار J6090 سامسونگ ؛ معرفی، قیمت و مشخصات ساندبار بدون سیم 300 واتی


مطلب ساندبار J6090 سامسونگ ؛ معرفی، قیمت و مشخصات ساندبار بدون سیم 300 واتی برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ شرکت سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی جهان، چند سالی است که لوازم جانبی مختلفی را برای تلویزیون‌های هوشمند خود از جمله...

شرکت سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی جهان، چند سالی است که لوازم جانبی مختلفی را برای تلویزیون‌های هوشمند خود از جمله ساندبارهای بدون سیم و بلوتوثی به بازار عرضه می‌کند. در این نوشته ضمن معرفی و بررسی، به مرور مشخصات ساندبار J6090 سامسونگ خواهیم پرداخت.

تلویزیون‌های منحنی با هدف ارائه تجربه بصری گسترده‌تر به بازار عرضه شدند. این تلویزیون‌ها که با الهام از سطح کروی چشم انسان راهی بازارها جهانی شدند، با تکیه بر مزایایی همچون خستگی کمتر چشم‌ها در زمان تماشای تلویزیون، تجربه جداب‌تری را برای مخاطبان به همراه آوردند. برای تکمیل این روند شرکت سامسونگ سیستم های صوتی جانبی مخصوص این تلویزیون‌ها را نیز طراحی و راهی بازار نمود. ساندبارهای سامسونگ، به عنوان این مکمل راهی بازار شدند.

ساندبار HW-J6090 سامسونگ

طراحان و مهندسان شرکت سامسونگ که در بازار جهانی تلویزیون پیشرو بوده و سال گذشته برای چندین بار در رده بهترین و ارزشمندترین برندهای جهان قرار گرفتند، آستین‌ها را بالا زدند تا برای اولین بار ساندبارهای سری ۶ سامسونگ با طراحی منحنی به بازار عرضه شود. این ساندبارها با قرار گرفتن در کنار تلویزیون‌های منحنی این شرکت که بسیاری از آنها در جمع بهترین تلویزیون های هوشمند 2019 و بهترین تلویزیون های هوشمند 2020 قرار داشته، می‌توانند چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره کنند. زیبایی این ساندبارها تنها به ظاهر آنها محدود نمی‌شود چرا که ساندبارهای سری ۶ با تجهیز به قابلیت‌هایی همچون صدای سه بعدی فراگیر، ساب‌ ووفر قدرتمند و… از هر شنونده‌ای دلبری می‌کنند. ساندبار HW-J6090r سامسونگ یکی از این نمونه هاست که در ادامه ضمن بررسی و معرفی امکانات و قابلیت‌ها، به مرور مشخصات و قیمت آن خواهیم پرداخت.

ساندبار J6090 سامسونگ ؛ معرفی، قیمت و مشخصات ساندبار بدون سیم 300 واتی

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تلویزیون ؛ برای خرید یک تلویزیون هوشمند مناسب به نکاتی باید توجه کرد؟

بهترین انیمیشن های 2020

قدرت خروجی

ساندبار HW-J6090 سامسونگدارای صدای خروجی با توان ۳۰۰ وات است که با یک سیستم ۴.۱ کاناله در سراسر خانه طنین‌انداز می‌شود. این ساندبار مجهز به ۶ بلندگوی مجزا است که هر کدام از آمپلی‌فایری جداگانه بهره می‌برد تا صداها به طور تفکیک شده، واضح و شفاف به گوش برسد. اسپیکر ساندبار J6090 حدود یک متر طول دارد که با طراحی منحنی خود روی میز تلویزیون جلوه‌گر می‌شود. اتصال ساب‌ووفر به ساندبار از طریق بی سیم انجام می‌شود تا ضمن راحتی بیشتر کاربران برای جاگذاری آن، امکان ایجاد صدایی فراگیر و گسترده‌تر در خانه فراهم شود. عملکرد ساب‌ووفر در تولید صداهای باس شنیدنی خواهد بود.

ساندبار J6090 سامسونگ ؛ معرفی، قیمت و مشخصات ساندبار بدون سیم 300 واتی

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2020 سامسونگ

بهترین انیمیشن های 2019

صدای فراگیر

ساندبار J6090 از فناوری پخش صدای سه بعدی فراگیر (Surround Sound Expansion) پشتیبانی می‌کند. به کمک این فناروی صداهای مربوط به حوادث و ماجراهای فیلم‌ها متناسب با فاصله و جاگیری سوژه‌ها شنیده می‌شود تا هیجان متفاوتی به شنونده‌ها منتقل شود. به این مجموعه از قابلیت‌ها می‌بایست دو فناوری Dolby Digital و DTS Digital Surround را هم اضافه کرد. فناوری‌هایی که کمک می‌کند تا شفافیت‌ و وضوح صدا بیشتر از همیشه شود. مجموع این قابلیت‌ها کمک می‌کند تا در نهایت صدایی فراگیر در خانه ایجاد شود به گونه‌ای که می‌توانید تمامی جزئیات مربوط به افکت‌ها و جلوه‌های صوتی فیلم‌ها را به واضح‌ترین شکل ممکن بشنوید.

ساندبار J6090 سامسونگ ؛ معرفی، قیمت و مشخصات ساندبار بدون سیم 300 واتی

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2019 سامسونگ

بهترین انیمیشن های 2018

اتصال بدون سیم با فناوری بلوتوث

ساندبار J6090 سامسونگ قابلیت اتصال از طریق بلوتوث به تلویزیون، گوشی‌، تبلت و لپ تاپ را دارد. موضوعی که کمک می‌کند تا به ساده‌ترین روش دستگاه خود را به ساندبار وصل کرده و فیلم‌ها و سریال‌های خود را با کیفیت صدای متمایزی بشنوید. چنانچه از طریق گوشی هوشمند خود به ساندبار متصل شوید هم می‌توانید به راحتی کنترل دستگاه را از روی گوشی انجام دهید.

ساندبار J6090 سامسونگ ؛ معرفی، قیمت و مشخصات ساندبار بدون سیم 300 واتی

ساندبار J6090 سامسونگ از اپلیکیشن مولتی روم (Multiroom) پشتیبانی می‌کند که برای مدیریت پخش و کنترل آهنگ‌های روی گوشی و لپ‌تاپ خود می‌توانید از قابلیت‌های جالب توجه این اپلیکیشن بهره ببرید. علاوه بر این اتصال بدون سیم، ساندبار J6090 سامسونگ دارای درگاه‌های ورودی صدای اپتیکال و USB و درگاه‌ ورودی و خروجی کابل HDMI بوده که نیاز کاربران را برای استفاده از آنها به دستگاه های مختلف برآورده می کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین تبلت های 2019 سامسونگ

بهترین فیلم های عاشقانه 2020

قابلیت‌های ویژه و فرمت‌های قابلی پشتیبانی

ساندبار J6090 از حالت‌های صوتی پنج‌گانه شامل موسیقی، فیلم، صدای واضح (Clear Voice)، ورزش، حالت شب (Night Mode) به طور خاص و ویژه پشتیبانی می‌کند. در این حالت‌ها میزان عملکرد ساندبار متناسب با هر وضعیت تغییر می‌یابد تا صدایی متمایز و باکیفیت از هر برنامه‌ شنیده شود. برای مثال در موقعیتی که فیلم‌ها و سریال‌هایی با کیفیت صوتی پایین و نه چندان مطلوب می‌بینید، با قرار دادن ساندبار در حالت «صدای واضح» می‌توانید وضوح صدا را افزایش دهید.

ساندبار J6090 سامسونگ ؛ معرفی، قیمت و مشخصات ساندبار بدون سیم 300 واتی

برای مواقعی که تصمیم دارید تا بدون مزاحمت برای دیگران در ساعات پایانی شب فیلم مورد علاقه‌تان را تماشا کنید هم حالت «شب» پیش‌بینی شده که شدت صدا را متناسب با این وضعیت بهینه می‌کند. ساندبار J6090 سامسونگ از فرمت‌های صوتی از فرمت‌های MP3، WMA، AAC، WAV، OGG و FLAC پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ

بهترین رمان های عاشقانه ایرانی

قیمت ساندبار J6090 سامسونگ

قیمت ساندبار HW-J6090 سامسونگ اعلام نشده، اما در مقایسه با دیگر تولیدات این شرکت بنظر می رسد که این سیستم صوتی با قیمتی در حدود 200 دلار به فروش برسد. قیمت ساندبار J6090 در بازار ایران نیز در حال حاضر رقمی در حدود 3 تا 3.5 میلیون تومان است.

ساندبار J6090 سامسونگ ؛ معرفی، قیمت و مشخصات ساندبار بدون سیم 300 واتی

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2020

بهترین گوشی های دست دوم سامسونگ

مشخصات فنی ساندبار بدون سیم J6090 سامسونگ در یک نگاه

ویژگی های عمومی قدرت خروجی 300 وات
تعداد کانال ها 2.1
ابعاد بلندگوی اصلی (منحنی) 1078×47.5×129 میلیمتر
ساب ووفر 452x335x154 میلیمتر
وزن بلندگوی اصلی (منحنی) 2.7 کیلوگرم
ساب ووفر 6.8 کیلوگرم
بلندگوها بلندگوی اصلی (منحنی) 6 بلندگو (بدوم سیم)
ساب ووفر 7 اینچی (بدون سیم)
مشخصات صوتی Dolby Digital دالبی 2 کاناله
DTS Digital Surround DTS دو کاناله
Surround Mode صدای فراگیر
مدل های مختلف صدا موسیقی، فیلم، صدای واضح، ورزش، حالت شب
مشخصات تصویری 3D Video Pass دارد
فرمت‌های صوتی AAC MP3 WAV WMA OGG FLAC
اتصال Anytime+ USB HOST Bluetooth TV Sound Connect ARC Bluetooth Power On Auto Power Link
پورت ها HDMI 2 (ورودی/خروجی)
Audio Input 1
Optical Input 1
لوازم جانبی ریموت کنترل کابل HDMI پایه دیواری باتری
منبع: Samsung

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس