طرح تشدید نظارت و پایش بازار کالا و خدمات در نوروز 99 در خاش


طرح تشدید نظارت و پایش بازار کالا و خدمات در نوروز 99 در خاش

رئیس اتاق اصناف شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: طرح تشدید نظارت و پایش بازاردکالا و خدمات ویژه نوروز 99، با هدف کنترل بازار از اول اسفند ماه 98 آغاز شده و تا 15 فروردین سال 99 در این شهرستان ادامه خواهد داشت.

نوراحمد هاشمزهی در گفت و گو با ایسنا اظهار داشت: این طرح با توجه به افزایش تقاضای عمومی در روزهای پایانی سال و لزوم کنترل و نظارت بر وضعیت بازارکالا و خدمات در مراحل تامین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت در شهرستان خاش اجرا می‌شود.


هاشمزهی افزود: در بخش کالایی بر عملکرد عرضه انواع کالاهای اساسی از قبیل نان، لبنیات، گوشت قرمز و سفید، برنج، میوه، کفش و پوشاک، آجیل، خشکبار و شیرینجات، رستورانها، میادین میوه و تره بار، تالارهای پذیرایی توسط بازرسان به صورت دو شیفت صبح و عصر انجام و همچنین همکاران ما در ایام تعطیل نظارت های لازم را خواهند داشت.


این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح گام های مهمی برای ارائه خدمات در حوزه های تامین، توزیع و کنترل قیمت کالاهها برداشته می شود و با فروشهای فوق العاده و حراج در واحدهای صنفی شهرستان خدمات دیگری به مردم صورت می پذیرد.


هاشمزهی ادامه داد: رعایت سود قانونی خرده فروشی، نصب بر چسب قیمت و صدور فاکتور مورد توجه بازرسان و ناظران اصناف است.


وی افزود: بازرسان مدیریت بازرسی و نظارت اتاق اصناف، صنعت معدن و تجارت، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در قالب گشتهای مشترک بر واحدهای صنفی سطح شهر خاش و بخشهای تابعه نظارت خواهند داشت.


رئیس اتاق اصناف شهرستان خاش در ادامه از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و بهداشتی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور فروش، احتکار و عدم رعایت اصول بهداشتی مراتب را با شماره تلفنهای ۱۲۴ بازرسی صنعت، معدن و تجارت ۱۳۵تعزیرات حکومتی و ۱۹۰ مرکز بهداشت و ۳۳۷۲۴۱۰۰ تلفن گویا مدیریت بازرسی و نظارت اصناف اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به تخلف واحد صنفی رسیدگی بعمل آید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس