نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان به کارخود پایان داد


نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان به کارخود پایان داد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بیست و یکمین نمایشگاه کتاب استان به دلیل شرایط کنونی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا یک‌روز زودتر از زمان تعیین شده به کارخود پایان داد.

حسین مسگرانی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه قرار بود تا نهم اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی زاهدان ادامه داشته باشد که به دلیل توجه به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و پیشگیری از خطر ابتلا به بیماری و به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه یک روز زودتر به کار خود پایان می‌دهد.

وی گفت: مردم سیستان و بلوچستان در صورتی که بن کارت تخفیف در دست داشته باشند، می‌توانند تا سه هفته بعد از برگزاری نمایشگاه (تاپایان سالجاری) از سه کتابفروشی همراه در زاهدان خرید کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: کتابفروشی‌های پاتوق کتاب و آفرینش واقع در خیابان مصطفی خمینی حد فاصل طالقانی و آزادی و کتابفروشی ندای نوین واقع در دانشگاه ۱۳، در طول این ایام جهت خرید مردم با بن تخفیف بیست و یکمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی پاسخگو خواهند بود.

وی ادامه داد: پیرو اطلاعیه مورخ سوم اسفند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌و بنا به توصیه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عدم برگزاری اجتماعات غیرالزامی، تعطیلی تمامی برنامه‌های فرهنگی، هنری و سینمایی سراسر کشور به مدت یک‌ هفته دیگر یعنی ۱۶ اسفند تمدید می‌شود.

مسگرانی بیان کرد: نحوه ادامه برنامه‌ها پس از این تاریخ، مطابق شیوه‌نامه‌ای خواهد بود که با همکاری و پیشنهاد صنوف تخصصی تهیه و اطلاع‌رسانی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...