ممنوعیت فعالیت تمام اردوگاه‌های دانش‌آموزی کشور برای مهار کرونا


ممنوعیت فعالیت تمام اردوگاه‌های دانش‌آموزی کشور برای مهار کرونا

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی آموزش و پرورش از لغو هرگونه فعالیت اردوگاه های دانش‌آموزی برای کنترل شیوع کرونا خبر داد.

ممنوعیت فعالیت تمام اردوگاه‌های دانش‌آموزی کشور برای مهار کروناعلی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری، اردو‌ها و فضای پرورشی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت فعالیت اردوگاه‌های دانش‌آموزی اظهار کرد: به تمام ۳۰۰ اردوگاه و کانون پرورشی و فرهنگی ابلاغ کردیم تا هیچگونه فعالیتی نه تنها در مورد برنامه‌های دانس آموزی بلکه هرگونه مراسم خارج از فعالیت‌های آموزش و پرورش نداشته باشند.

او ادامه داد: برگزاری مراسم خارج از برنامه‌های آموزش و پرورش باعث می‌شود که نگرانی بابت ضدعفونی این فضا‌ها برای حضور دانش آموزان در آینده داشته باشیم از طرفی اکنون در این فضا‌ها اقدامات بهداشتی لازم در حال انجام است.

رمضانی با اشاره به لغو تمام اردوها، بازدید‌ها و برنامه‌های فرهنگی دانش‌آموزی گفت: مرکز کنترل اردویی به طور جدی پیگیر این موضوع است علاوه بر آن با توجه با هماهنگی‌های انجام شده اردوی راهیان نور لغو می‌شود و از سرگیری مجدد آن از زمانی خواهد بود که قرارگاه مقابله با کرونا وضعیت عادی اعلام کند.

برگزاری منطقه ای برنامه‌های فرهنگی از فروردین ۹۹

مدیرکل فرهنگی هنری، اردو‌ها و فضای پرورشی آموزش و پرورش تاکید کرد: البته برای اینکه فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی دانش‌آموزان آسیب نبیند از فروردین ۹۹ این فعالیت‌ها را در سطح منطقه ادامه می‌دهیم.

او اظهار کرد: تا زمانی که شرایط به حالت عادی باز نگردد و اعلام رسمی در این مورد نشود برگزاری هرگونه فعالیت فرهنگی و هنری دانش‌آموزان لغو است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان