زیدان بعد از شکست مقابل منچسترسیتی: تنها 10 دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم؛ نیمکت نشینی کروس فنی بود


زیدان بعد از شکست مقابل منچسترسیتی: تنها 10 دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم؛ نیمکت نشینی کروس فنی بود

زین الدین زیدان بعد از شکست تیمش مقابل منچسترسیتی با خبرنگاران گفتگو کرد.

طرفداری- در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در خانه 1-2 مغلوب منچسترسیتی شد تا در آستانه حذف از رقابت های اروپایی قرار بگیرد. این اولین تقابل زیدان با گواردیولا در یک دیدار رسمی بود.

به گزارش AS، زیدان در پایان بازی در مورد اینکه آیا بازیکنان بعد از این شکست ناامید شده اند، گفت:

نه، ما از اینکه شکست خودریم ناراحتیم، اما فارغ از هر آنچه که امشب اتفاق افتاد، می دانیم که 90 دقیقه دیگر باقی است. حتی اگر پیروز می شدیم هم همین بود. سخت برای گلزنی تلاش کردیم، و سپس طی 10 دقیقه آنها به دو گل رسیدند.

ما به مدت 3،4 ماه خیلی خوب کار کردیم و نتایج بسیار خوبی هم گرفتیم، و حالا روز های بدی را سپری می کنیم. وقتی نتایج بدی کسب می کنید، باید متحد بمانید، قوی باشید و به تلاش ادامه دهید. روز یکشنبه فرصتی داریم تا این روند را قطع کنیم.

غیبت راموس در دیدار برگشت:

خب، فوتبال همین است. نمی توانیم تغییرش دهیم. باید روی نکات مثبت تمرکز کنیم. در چنین نتایجی، نکات مثبت چندانی وجود ندارد، به غیر از 10-15 دقیقه پایانی، خوب بازی کردیم. حالا اگر قصد صعود به دور بعد را داریم، باید در زمین حریف پیروز شویم.

در 15 دقیقه پایانی چه اتفاقی افتاد؟

هیچی، اشتباه کردیم و اگر اشتباه کنید تاوانش را می دهید. همین. اشتباهات هم بخشی از فوتبال است.

چه بلایی بر سر برتری میزبانی آمد؟

امروز موفق نشدیم از آن استفاده کنیم. همه تلاش خود را درون زمین به کار گرفتیم، و تنها 10 دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم. بازی خیلی فیزیکی بود، و همه چیز برابر بود که در نهایت ما تاوان اشتباهمان را پرداختیم.

چرا کروس روی نیمکت نشست؟ آیا مصدوم بود؟

نه، نه. تصمیم فنی بود. او بازیکن بسیار مهمی برای ماست. هیچ مشکلی وجود ندارد و فقط بازیکنان دیگری را امشب انتخاب کردم.

ال کلاسیکو:

یکشنبه بازی شگفت انگیزی داریم و حالا باید خوب استراحت کنیم تا یکشنبه عملکرد فوق العاده ای داشته باشیم. امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند تا به حریف غلبه کنیم. ما تمام سعی خود را می کنیم، اما روند بدی را طی می کنیم و هرطور که می توانیم باید از این وضعیت خارج شویم. بازی روز یکشنبه این فرصت را به ما می دهد تا روند ناکامی ها را قطع کنیم.

گل تساوی منچسترسیتی:

داور به من گفت که هیچ مشکلی وجود نداشت و هیچ فشاری از سوی ژسوس نبوده است. این تصمیم اوست و کاری نمی توان کرد. آن گل کلیدی بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | حمله هوایی به گاراژ تانک و مقر فرماندهی زرهی پایگاه کالسو استان بابل عراق