کاسمیرو بعد از شکست مقابل منچسترسیتی: اگر تنها یک تیم توانایی جبران این نتیجه را داشته باشد، آن هم رئال مادرید است؛ باید به ال کلاسیکو فکر کنیم


کاسمیرو بعد از شکست مقابل منچسترسیتی: اگر تنها یک تیم توانایی جبران این نتیجه را داشته باشد، آن هم رئال مادرید است؛ باید به ال کلاسیکو فکر کنیم

رئال مادرید در خانه 2-1 به منچسترسیتی باخت تا در آستانه حذف از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قرار...

طرفداری- دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 1-0 منچسترسیتی مقابل رئال مادرید به پایان رسید تا روند ناکامی تیم زیدان در کسب پیروزی به 3 بازی برسد.

به گزارش AS، کاسمیرو، هافبک برزیلی لوس بلانکوس که به نوعی در صحنه اخراج سرخیو راموس مقصر بود، در مورد اینکه آیا کار رئال مادرید تمام شده است، گفت:

نه. اگر تنها یک تیم توانایی جبران این نتیجه را داشته باشد، آن هم رئال مادرید است اما مهم تر این است که مقابل تیمی فوق العاده به نظرم 75 دقیقه خوب بازی کردیم و به مدت 15 دقیقه کاری که باید می کردیم را انجام ندادیم و آنها کامبک زدند. بازی تمام نشده است، اما کار زیادی در پیش داریم.

چطور می توانید توضیح دهید که چه اتفاقی افتاد؟

همه چیز بدیهی است. 75 دقیقه واقعاً خوب داشتیم و سپس به یکباره جدیت خود را از دست دادیم، و کنترل بازی از دست ما خارج شد، عقب نشستیم و آنها تیم فوق العاده ای هستند و طی دو حمله به دو گل رسیدند. بهانه ای وجود ندارد. آخر هفته بازی سختی مقابل بارسلونا داریم. باید به فکر آن بازی باشیم.

این شکست چه تأثیری در ال کلاسیکو خواهد داشت؟

بازی با سیتی تمام شده است. باید استراحت کرده و به بارسلونا فکر کنیم. بازی سختی در پیش داریم. اشتباهاتی مرتکب شدیم که نباید رخ می داد، و نباید در آینده این اشتباهات تکرار شوند. 15 دقیقه وظایفمان را درست انجام ندادیم.

راموس در صحنه گل اول اعتراض داشت. او می گفت ژسوس هل داده است...

VAR برای همین منظور است، و اگر آنها ندیده باشند، چیزی نمی توانیم بگوییم. او می گوید که فشاری از جانب ژسوس حس کرد... اما این وظیفه VAR بود که در چنین صحنه هایی به فوتبال کمک کند.

رئال مادرید چگونه این نتیجه را جبران خواهد کرد؟

ابتدا باید روی بارسلونا تمرکز کنیم. می دانیم که کار سختی در انگلستان خواهیم داشت اما باید اول به فکر بازی با بارسلونا باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند