معرفی خودرو پولستار پِرسِپت کانسپت + مشخصات


پولستار در حال حاضر دو خودرو دارد که با نام‌های ساده 1 و 2 شناخته می‌شوند. این برند پرفورمنس سوئدی نام اصیل‌تری برای کانسپت جدید خود انتخاب کرده و با آن به دنبال پیش‌نمایش محصولات آتی خود است.

معرفی خودرو پولستار پِرسِپت کانسپت + مشخصاتبه گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پولستار در حال حاضر دو خودرو دارد که با نام‌های ساده ۱ و ۲ شناخته می‌شوند. این برند پرفورمنس سوئدی نام اصیل‌تری برای کانسپت جدید خود انتخاب کرده و با آن به دنبال پیش‌نمایش محصولات آتی خود است. با طرح مطالعاتی پرسپت آشنا شوید که در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۲۰ حضور خواهد یافت.

پرسپت یک فست بک چهار درب شیک است که نشان دهنده‌ی زبان طراحی به‌روز این برند بوده و روی سه ارزش اصلی یعنی خلوص، پیشرفت و پرفورمنس تمرکز دارد. طراحی ظاهری خودرو با ویژگی به اصطلاح ناحیه هوشمند در جلو برجسته می‌شود که اساساً یک پانل شفاف است که جایگزین جلوپنجره سنتی شده و دو حسگر راداری و دوربین باکیفیتی را پنهان می‌کند. این پانل توسط چراغ‌های LED چکش تور پولستار احاطه شده است.

معرفی خودرو پولستار پِرسِپت کانسپت + مشخصات

این ظاهر مینیمالیستیکی نتیجه‌ی تلاش‌های پولستار برای خلق خودرویی فوق‌العاده نرم و روان و آئرودینامیک بوده است. برای مثال یک بال جلوی یکپارچه وجود دارد که درست بالای ناحیه هوشمند قرار گرفته و هوا را از روی کاپوت عبور می‌دهد. در بخش عقب نیز تیغه‌های نورانی در کل پهنای خودرو بکار رفته است. اگر نگاهی به پروفایل جانبی داشته باشد متوجه جایگزینی دوربین‌های کوچک با آینه‌بغل‌های مرسوم خواهید شد.

کابین هم ساده و شیک کار شده است. در واقع این خودروساز چند روز پیش تیزری از این بخش منتشر کرده و حالا می‌توانیم نگاهی نزدیک‌تر به سیستم اطلاعات سرگرمی توسعه یافته با همکاری گوگل داشته باشیم. در این بخش سیستم‌عامل اندروید بکار رفته و با یک صفحه‌نمایش ۱۵ اینچی مرکزی و پشت آمپر‌های ۱۲.۵ اینچی دیجیتالی همکاری می‌کند.

معرفی خودرو پولستار پِرسِپت کانسپت + مشخصات

سیستم HMI به‌روز شده عملکرد‌های پیشرفته‌ای از جمله ردیابی حرکات چشم را ارائه می‌کند. این سیستم در صورت عدم توجه راننده به جلو و تمرکز بیش از حد روی صفحه‌نمایش هشدار خواهد داد. همچنین اکثر متریال کابین برای اولین بار توسط پولستار استفاده شده و وزن و پلاستیک ضایعاتی حاصل تا ۸۰ درصد کاهش یافته است.

معرفی خودرو پولستار پِرسِپت کانسپت + مشخصات

ماکسیمیلیان میسونی مدیر طراحی پولستار گفته است:

زیبایی پولستار پرسپت ریشه در تکنولوژی پیشرفته دارد. ما در پولستار به تکنولوژی به عنوان یک فعال‌کننده، به عنوان ابزاری برای حل مشکلات جامعه و… نگاه می‌کنیم. ترکیب متریال پایدار و سیستم‌های هوشمند و پیشرفته فصل کاملاً جدیدی را در طراحی لاکچری آغاز کرده و پیشرو بودن پولستار را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!