فرناندو آلونسو از ناگفته های برزیل 2012 سخن می‌گوید


فرمول یک ایران – فرناندو آلونسو راننده سابق فرمول یک پس از سال ها اعلام کرد آنچه از او به عنوان حسرت قهرمانی در پایان جایزه بزرگ برزیل 2012 در رسانه ها دست به دست شده است، چیزی برخلاف تصور عموم بوده است. پس از جایزه بزرگ برزیل و یک فصل نفس گیر رقابت برای قهرمانی جهان بین سباستین فتل و فرناندو آلونسو در نهایت قهرمانی جهان به فتل آلمانی رسید. پس از...

فرمول یک ایرانفرناندو آلونسو راننده سابق فرمول یک پس از سال ها اعلام کرد آنچه از او به عنوان حسرت قهرمانی در پایان جایزه بزرگ برزیل ۲۰۱۲ در رسانه ها دست به دست شده است، چیزی برخلاف تصور عموم بوده است.
پس از جایزه بزرگ برزیل و یک فصل نفس گیر رقابت برای قهرمانی جهان بین سباستین فتل و فرناندو آلونسو در نهایت قهرمانی جهان به فتل آلمانی رسید. پس از اتمام جایزه بزرگ برزیل تصویری بسیار خاص از فرناندو آلونسو گرفته شد و تا به حال همه از این تصویر به عنوان شک از دست دادن قهرمانی جهان سخن می گفتند تا اینکه آلونسو پس از سال ها از لحظه ثبت شده سخن گفت.

فرناندو آلونسو از ناگفته های برزیل 2012 سخن می‌گویدفرناندو آلونسو از ناگفته های برزیل 2012 سخن می‌گوید فرناندو آلونسو – برزیل 2012

آلونسو در مصاحبه با مجله F1 Racing گفت:

صحبت هایی در مورد من گفته میشد که واقعیت نداشت. من از خودرو پیاده شدم و به فیلیپه نگاه کردم که به دلایلی نمی توانست گریه کند. او در کنار مکانیک و همسرش بود ومن آنجا ایستاده بودم و منتظر او بودم و دیدم حال او خوب است. همه تصور می کردند من به خاطر از دست دادن قهرمانی شکه شده ام ولی اینطور نبود. من میخواستم فقط او را در آغوش بگیرم.

آلونسو همچنین دوران حضورش در فراری را بسیار احساسی تشبیه کرده بود:

شاید بهترین دوران زندگی من در مارانلو بود. ما تمام توانمان را بکار گرفتیم و با تمام وجود جنگیدیم و هر چه داشتیم را ارائه دادیم. ما در دوران اوج ردبول قهرمانی را با دو امتیاز از دست دادیم. ما واقعا برای رقابت تمام تلاش مان را کردیم. اما در خارج از خودرو و مسابقات اوضاع بسیار متفاوت و احساسی بود. من دوستان زیادی در آنجا داشتم. من به همراه فیلیپه و ژول ( بیانکی) و مکانیک ها عصر های جمعه فوتبال بازی می کردیم. رانندگی برای فراری رضایت زیادی را برای شما به همراه می آورد. اما اینکه نتوانستیم قهرمان شویم فقط به خاطر سلطه کامل ردبول بر فرمول یک بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!