راه‌های ارتباطی استان سمنان به مازندران بازگشایی شد


راه‌های ارتباطی استان سمنان به مازندران بازگشایی شد

سمنان- ایرنا- رییس پلیس راه استان سمنان گفت: راه‌های ارتباطی این استان به استان مازندران که به علت بارش برف و بوران مسدود بود بازگشایی شد.

سرهنگ تقی کبیری شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: ۲ محور ارتباطی استان سمنان به شمال کشور از طریق اتصال شهمیرزاد از توابع شهرستان مهدیشهر به فولادمحله و کیاسر هم چنین محور سمنان به فیروزکوه که عصر امروز به علت برف و کولاک مسدود بود، بازگشایی شد.
وی ادامه داد: راه ارتباطی شاهرود به گرگان و آزادشهر (گردنه خوش‌ییلاق و مسیر توسکستان) به دلیل برف و بوران بسته است.
وی بیان کرد: مسیر سمنان- دامغان در محدوده گردنه آهوان لغزنده اما باز است و رانندگان با رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه در این مسیر رانندگی کنند.
کبیری تصریح کرد: تمامی محورهای مواصلاتی استان به دلیل بارش‌ها در چند ساعت گذشته لغزنده است و رانندگان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.
رئیس پلیس راه استان سمنان بیان کرد: رانندگان در صورت ضرورت انجام سفر، از سلامت تجهیزات ایمنی، گرمایشی و سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کنند.
راه گرگان که از گردنه های توسکستان می گذرد ، حدود ۱۳۰ کیلومتر طول دارد.
همچنین راه شاهرود- آزادشهر استان گلستان هم ۱۲۰ کیلومتر است و از گردنه خوش ییلاق عبور می کند، از این راه هنگام بسته شدن جاده توسکستان به عنوان جایگزین استفاده می‌شود.
گردنه های خوش ییلاق و توسکستان از اواخر پاییز تا پایان زمستان در بیشتر اوقات با مه شدید، باران ، برف و بوران روبرو هستند.
براساس پیش‌بینی هواشناسی، سامانه ناپایدار جوی در استان سمنان طی ۲۴ ساعت آینده باعث بارش برف و کاهش محسوس دما می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...