کولاک برف محور بجنورد - اسفراین را بست


کولاک برف محور بجنورد - اسفراین را بست

بجنورد- ایرنا- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: به علت کولاک شدید برف، محور بجنورد - اسفراین، چهارشنبه‌شب تا اطلاع بعدی بسته شد.

سرهنگ علیرضا حسین زاده چهارشنبه‌شب به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محور گرمه به چمن بید هم به علت کولاک برف بسته شده که البته با تلاش نیروهای راهداری، تا ساعتی دیگر بازگشایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: شدت وزش باد در این مسیر کاهش یافته و اکنون راهداران مشغول بازگشایی مسیر هستند.

سرهنگ حسین زاده خاطرنشان کرد: اکنون بارش برف در محورهای مختلف استان ادامه دارد و از رانندگان انتظار می رود برای در امان ماندن از حوادث احتمالی با احتیاط برانند.

وی گفت: به علت تامین و ارتقای ایمنی راه ها، تردد انواع کشنده ها و خودروهای سنگین در مسیر بجنورد - جنگل گلستان و نیز بجنورد- اسفراین تا اطلاع بعدی ممنوع شده است.

رییس پلیس راه خراسان شمالی افزود: اکنون تردد در محور بجنورد - آشخانه و نیز مسیر آشخانه - چمن بید تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

خراسان شمالی در حد فاصل استان های شمالی کشور به مشهد مقدس واقع است و بیش از پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۲۲ گردنه دارد که اسدلی در محور بجنورد- اسفراین و امین الله در محور بجنورد - جنگل گلستان از گردنه های برفگیر و سخت گذر این استان محسوب می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...