ترجمه و چاپ کتب 14 جلدی پیشوایان هدایت در باکو


ترجمه و چاپ کتب 14 جلدی پیشوایان هدایت در باکو

نسخه کامل مجموعه «پیشوایان هدایت»، اثر گروهی از مؤلفان مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) ترجمه و در هزار تیراژ از سوی دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمهوری آذربایجان به چاپ رسید.

ترجمه و چاپ کتب 14 جلدی پیشوایان هدایت در باکو

به گزارش ایکنا؛ مهر نوشت: مجموعه ۱۴ جلدی «پیشوایان هدایت» که به بررسی زندگانی چهارده معصوم (ع) پرداخته و در سال ۱۳۸۵ به زبان عربی نوشته شده است، توسط مترجمان بنام جمهوری آذربایجان همچون مایس آقاوئردی یف، سید حسن موسوی، میرکاظم ایوب‌زاده، ظفر جعفرزاده، محمدامین لنکرانی، آقابالا مهدی یف، رامیل عظیم اف و فضولی شفیع اف در انتشارات زردابی به چاپ رسید.

این مجموعه با درک ضرورت همبستگی، همفکری و همکاری پیروان خاندان عصمت و با انگیزه ایجاد رابطه فعال با شیعیان جهان و به‌کارگیری نیروی عظیم، کارآمد و خلاق شیعیان و اندیشمندان مذهب جعفری، تدوین شده است.

کتاب با شرح زندگانی نبی اکرم (ص) آغاز و با بیان زندگی امام عصر (عج) به پایان می‌رسد. نویسندگان این اثر گرانقدر بر این باورند که عرضه درست، کارشناسانه، منطقی و استوار فرهنگ اهل‌بیت (ع)، می‌تواند جلوه‌های ماندگار میراث خاندان رسالت و پرچمداران بیداری، حرکت و معنویت را در معرض دید جهانیان قرار دهد و دنیای خسته از جهالت مدرن و فرهنگ‌های ضد اخلاقی و انسانی را در آستانه عصر ظهور، تشنه حکومت جهانی امام عصر (عج) بسازد.

این اثر، اطلاعات جامع و مفیدی از زندگانی چهارده معصوم (ع) را به‌صورتی زیبا گرد آورده است؛ به‌گونه‌ای که خواننده پس از مطالعه آن، با گوشه‌هایی از زندگانی و فضائل آن بزرگواران آشنا خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا