طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در سیستان و بلوچستان بزودی آغاز می‌شود


طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع  در سیستان و بلوچستان بزودی آغاز می‌شود

زاهدان- ایرنا- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع از 10 اسفند در این استان برای نخستین بار اجرایی می‌شود.

ماندانا زنگنه روز چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این طرح با هدف ساماندهی وضعیت توزیع گاز مایع، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه مورد توجه قرار گرفته است،‌اظهار داشت: آن دسته از شهروندانی که پیشتر در سامانه تجارت آسان اقدام به نام‌نویسی برای دریافت الکترونیکی گازمایع‌ کرده‌اند از روز اجرای طرح بعد از اعلام درخواست‌ کپسول گاز مایع موردنیاز خود به شرکت‌های تحت پوشش با در دست داشتن کارت‌ بانکی ثبت شده در سامانه،‌ از طریق دستگاه پز عاملان فروش می‌توانند نسبت به دریافت کپسول‌اقدام‌کنند.
وی افزود: همچنین سایر شهروندان سیستان و بلوچستان که اطلاعات خود را در سامانه‌ ثبت نکرده‌اند که حدود ۲۰ درصد خانوارها هستند، نیز نگران دریافت کپسول مایع مورد نیاز نباشند زیرا با هماهنگی با شرکت فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان تدابیر لازم برای‌ نام نویسی این افراد اندیشیده شده است.
سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: آن دسته از شهروندان ثبت نام نکرده در سامانه نیز می‌توانند تا پایان فروردین سال آینده اطلاعات مورد نیاز را در سامانه تجارت آسان وارد کنند.
وی با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان‌ نگران تامین کپسول گاز مایع موردنیاز نباشند افزود: با تدابیر اتخاذ شده با مسوولان شرکت توزیع نفت اطلاعات آن دسته از افرادی که در سامانه‌نام‌نویسی نکرده‌اند نیز برای یک‌بار بعد از مراجعه عاملان فروش در فرم‌های مخصوص درج و بعد از بررسی اطلاعات پیامک‌ آن به شماره درج شده ارسال خواهد شد.
زنگنه با بیان اینکه از زمان اجرای این طرح‌ ایستگاه توزیع کپسول گازمایع در سیستان و بلوچستان جمع آوری خواهد شد،‌ اظهار داشت: شرکت توزیع کننده کپسول گاز مایع موظف است در مدت زمانی حداقل‌۷۲ ساعت نسبت به در اختیار قرار دادن‌کپسول به مشترکان که درخواست داشته‌اند اقدام‌ کند در غیر این صورت شهروندان می‌توانند با شماره تلفن‌۳۳۴۳۰۴۲۷ ستاد مرکزی طرح توزیع الکترونیکی‌توزیع گاز مایع استان تماس‌ گیرند تا در کمترین زمان‌ممکن به شکایات آنها رسیدگی شود.
وی تاکید کرد:‌ آن دسته از افرادی که اطلاعات آنها در سامانه تجارت آسان درج نشده است از مراجعه حضوری به شرکت نفت در سیستان و بلوچستان خودداری و برای تکمیل اطلاعات تنها به پایگاه اینترنتی تعیین شده مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی