مجلس مولفه اقتدار نظام جمهوری اسلامی است


مجلس مولفه اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

بوشهر-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مجلس شورای اسلامی یکی از مولفه‌های اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و عامل اقتدار در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در عرصه قانون‌گذاری و نظارت است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه در نشست با غلامحسین کرمی نماینده منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منطقه دشتی و تنگستان مجلس شورای اسلامی را نماد مردم‌سالاری دینی نظام دانست و افزود: مجلس قوی سبب قوی‌تر شدن نظام در دیگر عرصه‌ها می‌شود اما مجلس ضعیف، به طور قطع نظام را دچار چالش‌های جدی می‌کند.

وی تاکید کرد: تشکیل مجلس تراز نظام جمهوری اسلامی ایران یک ضرورت است.

صفایی بوشهری ادامه داد: این انتخابات و نتایج آن نشان می‌دهد مجلس یازدهم دارای ویژگی‌های تشکیل تراز نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی تاکید کرد: در چنین شرایطی می‌‏طلبد مجلسی ولایتمدار، کارآمد، انقلابی، جهادی، دارای روحیه استکبارستیزی، مردمی، مردم‌دار و به‌دور از تجملات در یک فضای فوق‌العاده قوی تشکیل شود.

صفایی بوشهری اظهار داشت: استان بوشهر برای نظام جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار حساسی دارد اما با این عظمت، ظرفیت‌ها و درآمدزایی بوشهر برای کشور، حجم پیشرفت و عمران آن به اندازه درجه حیاتی بودن استان برای کشور نیست.

وی ادامه داد: در این رابطه جا دارد نمایندگان و مسئولان کوشش کنند که این فاصله جبران شود.

صفایی بوشهری افزود: بسیاری از مسائل نظام به دست مجلس شورای اسلامی است و مردم امیدوارند که با این انتخابات، مجلسی قوی تشکیل و مسائل و مشکلات را برطرف کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!