تشکیل کارگروه مقابله با محتکران عرضه مواد بهداشتی در کرمان


تشکیل کارگروه مقابله با محتکران عرضه مواد بهداشتی در کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از تشکیل کارگروه مقابله با محتکران و اخلاگران نظام اقتصادی از طریق احتکار و عدم عرضه مواد بهداشتی در این استان خبر داد.

"دادخدا سالاری" در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: از باب مدعی العمومی و در جهت مقابله با محتکران و اخلاگران در نظام اقتصادی از طریق احتکار و عرضه نکردن مواد ضد عفونی کننده و تجهیزات ایمنی از قبیل ماسک و ...، کارگروهی در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان تشکیل شد.

وی ادامه داد: این کارگروه به تصدی احدی از معاونین دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، قضات ویژه، مامورین اداره کل اطلاعات استان و سازمان اطلاعات سپاه از باب پشتیبانی اطلاعاتی، پلیس از باب پشتیبانی انتظامی و عملیاتی، تعزیرات حکومتی استان، صدا و سیمای مرکز کرمان و دانشگاه علوم پزشکی از باب نظارت بر مراکز پزشکی به صورت شبانه روزی از کلیه مراکز عرضه مواد بهداشتی، داروخانه‌ها و انبارها بازدید بعمل می‌آورند.

سالاری با تاکید بر اینکه با متخلفین و مجرمین از باب اخلال در نظام اقتصادی و عدم عرضه مایحتاج ضروری مردم برخورد قانونی صورت خواهد گرفت افزود: انبارها و داروخانه‌هایی که نسبت به احتکار لوازم بهداشتی اقدام کرده باشند پلمب و اقلام بهداشتی با دستور مقام قضایی در جهت رفع نیازها در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان اعلام کرد: عمده کمبود بازار واقعی نبوده و ناشی از اقدامات برخی مجرمین در جهت فعالیت‌های نامشروع اقتصادی و سوء استفاده از نیازهای مردم می‌باشد و دستگاه قضایی از باب اخلال در نظام توزیع اقلام مورد نیاز مردم به این موضوع ورود پیدا کرده و پرونده‌ها خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

سالاری با بیان اینکه در جهت دغدغه متولیان عملیاتی قاضی در صحنه کلیه عملیات‌ها حضور خواهد داشت، گفت: قانون گذار برای مقابله با این جرایم حبس، جزای نقدی، شلاق، و مصادره اموال را پیش‌بینی کرده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته