دعای ندبه تا اطلاع ثانوی در بهشت زهرا برگزار نمی شود


دعای ندبه تا اطلاع ثانوی در بهشت زهرا برگزار نمی شود

شهرری _ ایرنا _ رییس اداره امور گلزار شهدای بهشت زهرا (س) گفت: مراسم دعای پرفیض ندبه به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار نمی‌شود.

علیرضا اکبری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بنا به نظر مراجع معظم تقلید و هشدارهای وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران نسبت به عدم حضور در تجمعات و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جلسات دعای ندبه مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران تا اطلاع ثانوی برگزار نمی شود
به گزارش ایرنا، سازمان بهشت زهرا (س) در سال ۱۳۴۵ احداث و در تیرماه ۱۳۴۹ افتتاح شد. این سازمان به واسطه حضور ۳۰ هزار شهید گلگون کفن و چهار هزار شهید گمنام و همچنین هم جواری با حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) به عنوان قطب فرهنگی کلانشهر تهران و مکانی مقدس محسوب می‌شود.

بر اساس آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی، ویروس کرونای جدید تاکنون حدود ۸۰ هزار نفر را در چین و ۳۰ کشور دیگر از جمله ایران مبتلا کرده است که از این تعداد، بیش از دو هزار و ۶۰۰ نفر جان خود را از دست داده اند.

اغلب قربانیان، چینی هستند. از مجموع مبتلایان به این ویروس تاکنون حدود ۳۰ هزار نفر بهبود یافته اند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا روز گذشته در ایران ۹۵ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۱۵ تن جان باخته اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال ابجد امروز 4 اردیبهشت + فیلم