اختلافات نباید به مردم ضربه بزند


اختلافات نباید به مردم ضربه بزند

نخعی گفت: دوران رقابت تمام و دوران رفاقت شروع شده است و تعامل را با دستگاه های اجرایی خواهیم داشت چراکه اختلافات نباید به مردم ضربه بزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مصطفی نخعی»، امروز (7اسفند) در جلسه تجلیل از دست اندکاران انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان نهبندان اظهار داشت: انتخابات خوب و پرشوری را در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه شاهد بودیم که نتیجه آن مشارکت 80 درصدی مردم در انتخابات، علی رغم تمامی مشکلات و گلایه های اقتصادی و معیشتی بود.

نماینده منتخب مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم خراسان جنوبی به ویژه مردم شهرستان نهبندان و سربیشه همواره ثابت کرده اند که پای آرمان های انقلاب، رهبری و ولایت هستند و جا دارد که به مردم تبریک بگوئیم چراکه پیروز انتخابات در درجه اول مردم هستند.

نخعی گفت: کسی جزء دشمنان این نظام از برگزاری انتخابات شکست نخوره است، جا دارد که از تمامی مجریان، ناظران، نامزدها و نیروهای امنیتی و متولیان امر قدر دانی کرد.

وی بیان کرد: هیئت نظارت مرکزی و شورای نگهبان منصفانه اعتراض مرا در عدم تایید صلاحیت؛ بررسی کردند که جای تشکر دارد و زمینه انتخابات رقابتی را در این حوزه انتخابیه فراهم کردند که این رقابتی بودن به مشارکت 80 درصدی مردم این حوزه در انتخابات کمک کرد.

نماینده منتخب مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: 34 درصد مردم حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه به من اعتماد کردند ولی برابر قانون من منتخب مردم و نماینده تمامی مردم ایران هستم و امیدوارم رویه من که تعامل با دستگاه ها و افراد است، در آینده ادامه داشته باشد.

نخعی ادامه داد: استان خراسان جنوبی دارای پتانسیل های مختلف شامل نیروی انسانی، قابلیت هایی طبیعی و کشاورزی است که باید در گذشته برای آن قدم برداشته می شد ولی به دلیلی گام برداشته نشد، شعار ما تغییر در سایه وحدت، اتحاد و همدلی است که این تغییر رقم خواهد خورد.

وی گفت: مردم هم دنبال وحدت، اتحاد و همدلی بین مسئولان نظام در مسیر توسعه هستند، این انسجام را ادامه خواهیم داد.

نماینده منتخب مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی افزود: دوران رقابت تمام و دوران رفاقت شروع شده است و تعامل را با دستگاه های اجرایی خواهیم داشت چراکه اختلافات نباید به مردم ضربه بزند.

وی با بیان اینکه اگر مسئولی ادعای پیشرفت دارد باید تقابل را کنار بگذارد، گفت: شش هزار رای در شهرستان سربیشه هم داشتم که نشان می دهد مردم شهرستان ها، مرزهای دو شهرستان را کنار گذاشته اند که این مهم رسالت ما را بیشتر می کند و باید نگاه یکسانی را برای هر دو شهرستان داشته باشیم.

نماینده منتخب مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برنامه هایی را در زمان تبلیغات انتخابات اعلام کرده ایم که با خرد جمعی و رویکرد علمی در این فرصت تاریخی(نگاه رهبری به منطقه نهبندان) آنها را دنبال کنیم تا به افق توسعه و پیشرفت برسیم.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...