ارتقاء سلامت چشم دانشجویان برای مقابله با کرونا


ارتقاء سلامت چشم دانشجویان برای مقابله با کرونا

وزارت آموزش و پرورش چین گفت: این کشور در حال ارتقاء دانش مربوط به بهداشت چشم به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بین دانش‌آموزان و دانشجویان از طریق رسانه‌ها است.

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از فارس وزارت آموزش و پرورش چین روز سه شنبه گفت: این کشور در حال ارتقاء دانش مربوط به بهداشت چشم به منظور پیشگیری از ویروس کرونا در بین دانش‌آموزان و دانشجویان از طریق سیستم عامل‌های رسانه‌ای است.

براساس آمار در دسترس، حدود ۲۰۰ میلیون دانش‌آموز و دانشجو از زمان شیوع ویروس کرونا خانه‌نشین شده‌اند و دروس خود را از طریق آموزش مجازی پیش می‌برند. این وزارتخانه می‌گوید: یک هیئت متخصص، متشکل از چشم پزشکان، کارشناسان آژانس‌های کنترل و پیشگیری از بیماری و مقامات مسئولان بهداشت و آموزش این دانش را در حدود ۲۰ میلیون نفر از طریق برنامه‌های ویژه، مصاحبه‌ها و فیلم‌های کوتاه پخش شده در رسانه‌ها ایجاد کرده‌اند.

این مقاله افزود: مقالات و فیلم‌های طراحی شده توسط متخصصان میلیون‌ها بازدید داشته و همین موضوع منجر به کمک رسانی شده است.

به گفته این وزارتخانه، این هیئت متخصص بر روی یک پلت فرم مشاوره آنلاین رایگان چشم پزشکی نیز کار کرده است و قرار است به زودی ارائه شود و در دسترس عموم افراد قرار بگیرد.

کمیسیون بهداشت ملی چین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۲ تن دیگر بر اثر ابتلا به ویروس «کووید-۱۹» جان خود را از دست داده‌ و شمار قربانیان این بیماری به ۲۷۱۷ نفر رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط