تعطیلات کرونا مسوولان سیستان و بلوچستان را نگران کرده است


تعطیلات کرونا مسوولان سیستان و بلوچستان را نگران کرده است

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان و معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از سفر شمار زیادی از هموطنان به بندر چابهار ابراز نگرانی کرده و ورود کرونا به این بندر را بوسیله مسافران ورودی محتمل دانستند.

استاندار سیستان وبلوچستان روز چهارشنبه در نشست با مدیران رسانه‌ها و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: هر انسانی به اندازه خود باید احساس مسئولیت کند و اگر دچار مریضی شد کمتر در جامعه حضور یابد.

احمدعلی موهبتی با بیان اینکه تعطیلات برای دوری از اجتماعات بوده اما بسیاری از هموطنان آن را فرصیتی برای مسافرت قرار داده اند گفت: تعطیلی در بعضی از مناطق بی مورد بوده بطوریکه همین تعطیلات باعث شده جمعیت زیادی در کانون دوم بحران یعنی حوزه شمال حضور پیدا کنند که همین مساله بیشتر باعث گسترش ویروس کرونا می‌شود.

وی افزود: متاسفانه موج مسافر در چابهار نیز باعث ایجاد نگرانی برای شیوع این ویروس در استان شده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز در این نشست با ابراز نگرانی از ویروس کرونا در استان اظهار داشت: با حرکات و تبادلات جمعیتی نگرانی‌ها برای شیوع این ویروس افزایش یافته است.

دکتر سید مهدی طباطبایی گفت: مدارس را به دلیل کم شدن رفت و آمدها و شیوع این ویروس تعطیل کردند اما متاسفانه نتیجه عکس در جامعه گرفتیم و در استان گیلان شاهد افزایش ورودی ۲۰ درصدی مسافر در چند روز اخیر بوده‌ایم.

وی افزود: در جنوب سیستان و بلوچستان موجی از سفرها را به شهر چابهار شاهدیم و این طبیعتا با وجود نگرانی مردم برای این ویروس همخوانی ندارد و باید مدیریت شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...