آمادگی بسیجیان استان مرکزی برای راه‌اندازی واحد تولید ماسک در زرندیه


آمادگی بسیجیان استان مرکزی برای راه‌اندازی واحد تولید ماسک در زرندیه

اراک - ایرنا - مسئول سازمان بسیج کارگری و واحدهای صنعتی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: نیروهای بسیجی این استان آمادگی اعزام برای کمک به راه‌اندازی واحد تولید ماسک در شهرستان زرندیه را دارند.

«محسن ربیعی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۲ شرکت تولید ماسک و موادضدعفونی مجوزهای لازم را دریافت کرده و به چرخه تولید وارد شده‌اند و بسیجیان آماده هستند در این امر جهادی مشارکت کنند.

وی بیان کرد: این واحدها اکنون فرآیندتولید ماسک و موادضدعفونی کننده و استرلیزه را کلید زده‌اند و با تلاش بسیجیان استان یک واحد تولیدی دیگر در شهرستان زرندیه در حال راه‌اندازی است که این شرکت ظرفیت تولید روزانه ۳۰۰هزار ماسک یک‌بار مصرف را دارد.

مسئول سازمان بسیج کارگری و واحدهای صنعتی سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: آغاز به‌کار این واحد ظرفیت بسیارخوبی برای استان وکشور است.

ربیعی اظهار داشت: بسیج کارگری آمادگی دارد بسیجیان بومی منطقه را با نام شیفت ایثار برای راه‌اندازی خط تولید این واحد تولید ماسک اعزام کند.

وی گفت: یکی از مشکلات این واحدتولیدی تامین مواد اولیه است که در این راستا اقدامات و مجوزهای لازم در درحال پیگیری است تا در اولین فرصت چرخه تولید آغاز شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری وواحدهای صنعتی سپاه روح الله افزود: بسیج کارگری تلاش می‌کند گامی برای رفع موانع تولید که مشکل اصلی امروز برخی واحدهای تولیدی استان مرکزی است بردارد و از سایر دستگاه‌ها انتظار می‌رود با روحیه جهادی و انقلابی موانع را حل کنند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از حدود سه هزار واحد صنعتی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟