سرمربی فولاد: جان بازیکنان مهمتر از بازی‌های لیگ است


سرمربی فولاد: جان بازیکنان مهمتر از بازی‌های لیگ است

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مسابقات لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا باید تعطیل شود چرا که جان بازیکنان مهمتر از بازی‌های لیگ است.

به گزارش ایرنا جواد نکونام روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با شاهین بوشهر در اهواز بیان کرد: پیش از اینکه کسی درباره کرونا صحبت کند، گفتم بازی‌های لیگ باید تعطیل شود؛ جان‌مان بسیار مهمتر از مسابقات است اصلا یکسال لیگ نداشته باشیم مگر چه اتفاقی می افتد!

وی افزود: اگر خدای نکرده حتی یک آدم معمولی هم جانش را از دست بدهد زجرآور است. اگرچه به تعویق انداختن مسابقات به ضرر تیم‌مان هست ولی سلامتی انسان‌ها، مربیان و بازیکنان حریف، خبرنگاران و همه مهم‌تر است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: باید تا وقتی که هوا گرم می‌شود(این ویروس در برابر گرما توان مقاومت ندارد) و شرایط کنترل شود لیگ تعطیل شود.

وی با اشاره به اینکه اکنون در ایتالیا هم مسابقات لیگ تعطیل شده افزود:اگر این ویروس به اسپانیا و انگلیس هم برسد همین اتفاق می‌افتد. در اروپا یک بازیکن را به خاطر خطای شدید محروم می‌کنند چون به سلامتی بازیکنان اهمیت می‌دهند.

نکونام در خصوص بازی تیمش مقابل شاهین بوشهر گفت: شاهین در نیم‌فصل دوم عملکرد بسیار خوبی داشته و تنها در بازی با شهرخودرو مساوی کرد. آنها سه برد متوالی داشتند و تیم خطرناکی هستند لذا هر چهار بازی آخر آنها را آنالیز کردیم.

وی ادامه داد: در برابر شاهین باید خیلی باهوش و با تمرکز بالا بازی کنیم تا بتوانیم پیروز شویم. در بازی فردا هواداران‌ ما نیستند و این موضوع شرایط را برای ما سخت تر می کند البته دوست داشتیم بازی با شاهین در مقابل هواداران‌مان باشد.

دیدار تیم های فولاد و شاهین بوشهر روز پنجشنیه هشتم اسفند، بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه فولاد در اهواز برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی