آزمایش بیماران مشکوک بستری در چهارمحال و بختیاری منفی اعلام شد


آزمایش بیماران مشکوک بستری در چهارمحال و بختیاری منفی اعلام شد

شهرکرد- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: مواردی مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در استان شناسایی و بستری شدند اما تاکنون آزمایش‌های آنها منفی بوده است.

مجید شیرانی روز چهارشنبه در گفت ‎و‎ گو با خبرنگار ایرنا، با ابراز امیدواری نسبت به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این استان افزود: تاکنون مورد مشکوک مبتلا به ویروس کرونا که نتیجه آزمایش آن مثبت باشد در استان شناسایی نشده است.

وی با دعوت مردم استان به حفظ آرامش و خونسردی خود، تصریح کرد: تاکنون با وجود رصدها و آموزش‌هایی که به مردم استان داده شده است، مورد قطعی مبتلا به ویروس کرونا شناسایی نشده و مردم از این بابت نگران نباشند.

شیرانی تصریح کرد: برای اطلاع‌رسانی جامع و گسترده‌تر ضمن اینکه از طریق رسانه‌ها آخرین تحولات استان در خصوص شیوع بیماری کرونا اطلاع‌رسانی می‌شود، بنا است بیانیه‌هایی به تناوب در طول روز در فضای مجازی و رسانه‌های استان برای اطلاع هرچه بیشتر مردم منتشر شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر رعایت بهداشت فردی، خاطرنشان کرد: مهمترین عامل در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، رعایت بهداشت فردی و رعایت نکات بهداشتی است.

شیرانی همچنین بر نقش تغذیه سالم در خصوص ارتقای سیستم ایمنی بدن، افزود: مردم استان نسبت به مصرف میوه و سبزی اهتمام بیشتری به کار گیرند.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی‌ماه) در چین شروع شد، به تعدادی از کشورهای جهان نیز سرایت کرده است.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت نکات بهداشتی، جلوگیری از دست دادن‌های مکرر از سوی پزشکان برای مقابله با این ویروس توصیه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس