فاجعه در یکقدمی فوتبال ایران؛ سه بازیکن به ویروس کرونا مبتلا شدند


فاجعه در یکقدمی فوتبال ایران؛ سه بازیکن به ویروس کرونا مبتلا شدند
سه بازیکن باشگاه سپیدرود رشت مشکوک به کرونا ویروس شدند.

به گزارش ایلنا، با وجود شیوع ویروس کرونا (corona) و اصرار اهالی فوتبال در رده های گوناگون مبتنی بر تعطیلی و لغو دیدارها، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال کماکان مصر به برگزاری رقابت ها هستند و هشدارهای موجود مبنی بر خطرزا بودن این مسئله هم اثری نداشته است و اکنون خبر از یک پیشامد ناگوار رسیده که میتواند یک فاجعه را رقم بزند.

پس از برگشت کاروان باشگاه سپیدرود از بابل به رشت و شیوع کرونا ویروس در استان گیلان، سه بازیکن سپیدرود تب شدید گرفته و حال و روز چندان مساعدی ندارد.

بنا بر ادعای مسئولان باشگاه سپیدرود بعد از برگشت کاروان این تیم از بابل سه بازیکن از این تیم دچار طب و سردرد شدید شدند که بعد از مراجعه به درمانگاه اندکی بهبود یافتند، ولی با تماس دکتران آن درمانگاه با مسئولان این تیم به آن ها گفته شد تا هر چه زودتر این سه بازیکن به بیمارستان رازی( مرکز درمان کرونا) انتقال یابند.

سپیدرود که در انتهای جدول رده بندی لیگ یک قرار دارد در صورت همراه نداشتن این ۳ بازیکن برای دیدارهای پیش رو کار سختی برای بقاء خواهد داشت.

درحالی که سازمان لیگ تأکید ویژه ای بر امتداد بازی های لیگ دارد، باید پیش از فراگیر شدن این ویروس بین ورزشکاران، اقدامات الزامی را صورت دهد و مانع از توسعه و گسترش این ویروس شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط