اطلاعیه دبیرخانه سفره‌های ایرانی اسلامی درباره مسابقه یلدا 


اطلاعیه دبیرخانه سفره‌های ایرانی اسلامی درباره مسابقه یلدا 

تهران- ایرنا- دبیرخانه سفره‌های ایرانی اسلامی درباره برگزاری نمایشگاه منتخبین سومین دوره مسابقه عکس و نقاشی یلدا (آیین یلدا) اطلاعیه صادر کرد. 

دبیرخانه سفره‌های ایرانی اسلامی در مورد برگزاری نمایشگاه منتخبین سومین دوره مسابقه عکس و نقاشی یلدا (آیین یلدا) اطلاعیه صادر کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است: پس از انتشار فراخوان سومین مسابقه عکس و نقاشی کودک یلدا در تاریخ ۲۸ آذرماه و پایان یافتن بدون تمدید مهلت ارسال آثار در تاریخ هشتم دی ماه، این دبیرخانه با پایبندی کامل به تقویم اعلام شده جلسات داوری را در هر دو رشته عکاسی و نقاشی کودک برگزار کرده و نتایج کلی را (بدون اعلام دقیق برگزیدگان) به اطلاع عموم رساند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این در حالی بود که به رغم مشارکت بسیار خوب هنرمندان و همراهی و همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران به عنوان حامی این دوره و اساتید عکاسی و نقاشی به عنوان داوران، شرایط اجتماعی به گونه ای رقم خورد که مجال برگزاری نمایشگاه زیبا و رنگین عکس‌های یلدا و مراسم اهدای جوایز فراهم نبود. تا اینکه پس از عبور از ایام سوگواری و جشن‌های انقلاب، فرصتی ایجاد شد تا برای برگزاری این امور در نگارخانه برگ برنامه ریزی کنیم.

در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: بر این اساس قرار شد نمایشگاه بزرگ و زیبایی متشکل از آثار منتخب و برگزیده دوره‌های دوم و سوم مسابقات عکس یلدا با حضور هنرمندان شرکت کننده و مدعو، داوران، مدیران و اصحاب رسانه از تاریخ ۸ اسفندماه برگزار شود که این بار هجوم ویروس کرونا به کشور موجب به تعویق افتادن آن شد. بر همین اساس این نمایشگاه در صورت صدور مجوز از سوی مبادی ذیربط برای برگزاری تجمعات و مراسم هنری، با یک هفته تاخیر در روز چهارشنبه ۱۴ اسفند در محل نگارخانه برگ افتتاح شده و جوایز برگزیدگان نیز اهدا خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)