راه ارتباطی 250 روستای الیگودرز مسدود است


فرماندار شهرستان الیگودرز گفت: راه ارتباطی 250 روستای این شهرستان مسدود است.

صراط:

حمید کشکولی اظهار کرد: هم‌اکنون راه ارتباطی ۲۵۰ روستا قطع بوده و با مساعد شدن شرایط جوی کار بازگشایی محورهای روستایی آغاز می‌شود.

به گزارش فارس وی عنوان کرد: البته در حوزه‌های روستایی مشکلی در خصوص قطعی آب، گاز و برق وجود نداشته و روستاییان در این زمینه مشکل خاصی ندارند.

فرماندار الیگودرز خاطرنشان کرد: محور الیگودرز به بخش‌های ذلقی و زز و ماهرو همچنان مسدود است، اما محورهای اصلی مواصلاتی این شهرستان به سمت اصفهان و اراک باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

کشکولی با تاکید بر اینکه آغاز بارش برف باعث کولاک شدید در محورها شده است، افزود: با کمبود تجهیزات و ماشین‌آلات در حوزه راهداری مواجه بوده و در این باره ‌درخواست کمک کرده‌ایم.

وی اظهار کرد: با شروع فعالیت سامانه بارشی ساکنان ۷ روستای در معرض خطر خانه‌های خود را ترک کرده و در کمپ‌های موقت اسکان داده شده‌اند.

فرماندار الیگودرز بیان کرد: شب گذشته و با آب‌گرفتگی مناطقی از سطح شهر و ورود آب به تعدادی از منازل مردم، خساراتی به اثاثیه آن‌ها وارد شد.

کشکولی عنوان کرد: ساکنان مناطقی که دچار آبگرفتگی شدند، در کمپ‌های موقت اسکان داده شده‌اند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403