بارش 188 میلی‌متری باران در کوهرنگ


بارش 188 میلی‌متری باران در کوهرنگ

معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی چهارمحال و بختیاری از بیش‌ترین بارندگی کشور طی 48 ساعت گذشته در شهرستان کوهرنگ خبر داد.

مهرداد قطره در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته شهرستان کوهرنگ با ۱۸۸ میلی‌متر بارندگی بیش‌ترین بارش را در سطح کشور و بروجن با ۱۸ میلی‌متر بارندگی کم‌ترین میزان بارندگی در سطح استان را به ثبت رساند.

وی با اشاره به میزان بارندگی در شهرکرد، افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته میزان بارندگی در شهرکرد به ۳۱ میلی‌متر رسیده است.

قطره با بیان اینکه سامانه بارشی در کوهرنگ تا عصر امروز به صورت برف و باران ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در سایر نقاط استان شاهد بارندگی نخواهیم بودبلکه سرعت وزش باد در سطح استان به ۸۰ کیلومتر بر ساعت و در کوهرنگ به ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

وی در ادامه تأکید کرد: پس از عبور این سامانه بارشی از استان، دمای هوای استان بین ۲ تا ۳ درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت.

قطره با اشاره به سردترین و گرم‌ترین نقاط استان، خاطرنشان کرد: لردگان دیروز بعدازظهر با دمای ۱۶ درجه بالای صفر گرم‌ترین و کوهرنگ با دمای یک درجه زیر صفر سردترین نقاط استان گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اعلام اینکه میزان متوسط بارش‌های استان از ابتدای سال زراعی به ۳۲۰ میلی‌متر رسیده است، بیان کرد: بارش‌های استان نسبت به میانگین بلند مدت ۱۷ درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز ۳۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا