خبرخوش برای هواداران ؛ فتح‌الله زاده در آستانه مدیرعاملی استقلال


خبرخوش برای هواداران ؛ فتح‌الله زاده در آستانه مدیرعاملی استقلال

علی فتح‌الله زاده در یک قدمی مدیرعاملی باشگاه استقلال قرار دارد. نوشته خبرخوش برای هواداران ؛ فتح‌الله زاده در آستانه مدیرعاملی استقلال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خبرخوش برای هواداران ؛ فتح‌الله زاده در آستانه مدیرعاملی استقلال

علی فتح‌الله زاده در آستانه بازگشت به صندلی مدیرعاملی استقلال
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ | ۶:۳۸
خبرخوش برای هواداران ؛ فتح‌الله زاده در آستانه مدیرعاملی استقلال

علی فتح‌الله زاده در یک قدمی مدیرعاملی باشگاه استقلال قرار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از موضوعات مهم چند وقت اخیر در باشگاه استقلال انتخاب مدیرعامل باشگاه بوده است.

در این بین خبرگزاری های مختلف ، اخبار متفاوتی را منتشر کرده اند.

خبرگزاری ایلنا و سایت باشگاه خبرنگاران جوان نوشتند:

با نظر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال، علی فتح‌الله زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شد.

پیش از این خلیل زاده سمت سرپرستی باشگاه را عهده دار بود که او از این سمت استعفا کرد تا امروز چهارشنبه ، فتح الله زاده به صورت رسمی به عنوان مدیرعامل استقلال معرفی شود . البته وی همچنان به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال به کار خود ادامه خواهد داد

خبرگزاری تسنیم اما روایتی دیگر داشت و نوشت:

اعضای هیئت مدیره استقلال در جلسات اخیر برای انتخاب علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعاملی باشگاه به توافق رسیده اند. در جلسه سه شنبه شب مجمع استقلال ( دیشب) ، اسماعیل خلیل زاده و کامران منزوی از علی فتح الله زاده خواستند تا مدیرعامل استقلال شود. در این جلسه خلیل زاده و منزوی رای به امضای مدیرعاملی استقلال دادند و تنها امضای عبدالرضا موسوی دیگر عضو هیئت مدیره باقی مانده است.

قرار است امروز چهارشنبه این موضوع به تصویب نهایی برسد و اگر مشکلی پیش نیاید فتح الله زاده بار دیگر مدیرعامل استقلال شود.

خود فتح الله زاده اما در گفت وگو با تسنیم در این باره اظهار داشته است :

آقای خلیل زاده از من خواست که مدیرعاملی استقلال را بپذیرم که به ایشان گفتم شما کارتان را خوب انجام می دهید و بهتر است این راه را ادامه دهید. خلیل زاده اعلام کرد که مشکلات خانوادگی دارد و نمی تواند همه وقتش را بگذارد و اصرار کرد که بنده کارها را انجام دهم. هنوز انتخاب بنده نهایی نهایی نشده و تنها سه نفر از اعضای هیئت مدیره به نام های خلیل زاده منزوی و خودم امضا کرده ایم و امضای موسوی باقی مانده است. ضمن اینکه زمانی کار تمام‌ می شود که جمع تصمیم نهایی را بگیرد.

پی نوشت تحریریه خبرگزاری پارس فوتبال : آنچه مشخص است روی مدیرعاملی استقلال چه از سوی وزیر ورزش ، چه از سوی اکثریت اعضای هیات مدیره استقلال ( به جز موسوی که البته این یکی در پیام های اینستاگرامی و مصاحبه هایش از فتح الله زاده انتقاداتی داشته است ) اجماع صورت گرفته است .

باید منتظر ماند و دید این اجماع برقرار خواهد بود و بالاخره پس از چند ماه بلاتکلیفی و البته چندسال پیگیری و تلاش هواداران و فتح الله زاده ، مدیرعامل محبوب طیف زیادی از طرفداران استقلال ، به کرسی ریاست این باشگاه باز می گردد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل