بررسی جدید پورشه تایکان توربو S+ مشخصات


بررسی جدید پورشه تایکان توربو S+ مشخصات

پورشه ادعا می‌کند شتاب رسمی تایکان توربو S برابر با 2.6 ثانیه است که بسیار احساس‌برانگیز است، اما قبلاً دیده‌ایم که این خودرو شتاب‌های بهتری را نیز ثبت کرده است.

بررسی جدید پورشه تایکان توربو S+ مشخصاتبه گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تایکان به عنوان اولین محصول الکتریکی پورشه انتظارات زیادی را ایجاد کرده است. خوشبختانه تایکان تاکنون نیز ما را ناامید نکرده است. به لطف دو پیشرانه الکتریکی و قدرت ۷۵۰ اسبی، نسخه پرچم‌دار تایکان توربو S فوق‌العاده سریع بوده و تمامی انتظارات پرفورمنس را پشت سر گذاشته است. این خودرو نه تنها شتاب گیری مشابه محصولات پورشه را داشته بلکه سواری آن نیز مشابه محصولات این برند است. در واقع تایکان بین خودرو‌های الکتریکی بیشترین تمرکز روی راننده را دارد.

همان‌گونه که گفته شد تایکان شتاب گیری بسیار سریعی داشته و شاید به شما آسیب بزند! اگرچه صحبت درباره‌ی شتاب و سرعت تایکان بسیار است، اما تاکنون ویدئویی از این خودرو در اتوبان‌های بدون محدودیت آلمان منتشر نشده بود. خوشبختانه Autovision این کار را برای ما انجام داده و می‌توانیم از تخت گاز رفتن با تایکان لذت ببریم.

بررسی جدید پورشه تایکان توربو S+ مشخصات

به‌محض اینکه راننده پا را روی پدال گاز می‌گذارد شتاب گیری فوق‌العاده‌ی تایکان شروع می‌شود. در طول شتاب گیری این خودرو رکورد‌های خارق‌العاده‌ای ثبت می‌شود: شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۷ ثانیه‌ای، شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۹.۷ ثانیه‌ای و… تنها گوشه‌ای از توانایی‌های این خودرو هستند.

پورشه ادعا می‌کند شتاب رسمی تایکان توربو S برابر با ۲.۶ ثانیه است که بسیار احساس‌برانگیز است، اما قبلاً دیده‌ایم که این خودرو شتاب‌های بهتری را نیز ثبت کرده است.

بررسی جدید پورشه تایکان توربو S+ مشخصات

کار اند درایور اخیراً شتاب ۲.۴ ثانیه‌ای را با این خودرو ثبت کرده و تایکان را به نمونه‌ای سریع‌تر از بوگاتی ویرون بدل نموده است. پس از تست شتاب تایکان نوبت به ثبت حداکثر سرعت این هیولای بی‌صدا می‌رسد. در بخش آرام اتوبان راننده با بی‌رحمی تمام بر پدال گاز فشار می‌آورد و سرعت به ۲۶۹ کیلومتر در ساعت می‌رسد هرچند جی‌پی‌اس سرعت ۲۶۱ کیلومتر در ساعت را نشان می‌دهد.

بررسی جدید پورشه تایکان توربو S+ مشخصات

البته انتظار نداریم که باتری با وجود چنین شتاب گیری سنگینی دوام بیاورد. EPA می‌گوید تایکان توربو برد ۳۲۳ کیلومتری داشته و این موضوع درباره تایکان توربو S به ۳۰۹ کیلومتر کاهش پیدا می‌کند. البته پورشه گفته تایکان در رانندگی‌های روزمره برد بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا