توکلی: به مربیان ایرانی ظلم نکنیم/ حواشی وزنه‌برداری در این سال‌ها بیشتر شده است


توکلی: به مربیان ایرانی ظلم نکنیم/ حواشی وزنه‌برداری در این سال‌ها بیشتر شده است

حسین توکلی گفت: چرا یک مبلغ برای مربی خارجی کم و همان مبلغ برای ایرانی‌ها زیاد است؟

حسین توکلی، مربی احسان حدادی پرتابگر تیم ملی دو و میدانی کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: هنوز روادید لازم برای مسافرت به آمریکا برای من صادر نشده است، اما خدا را شکر احسان تمرینات خود را ادامه می‌دهد و دوره بدنسازی و تمرینات قدرتی را طی می‌کنیم.

توکلی: به مربیان ایرانی ظلم نکنیم/ حواشی وزنه‌برداری در این سال‌ها بیشتر شده است

قرارداد ۱۲ میلیونی، اصلا غیرنرمال نیست

توکلی در واکنش به این ادعا که گفته می‌شود مبلغ قرارداد او با فدراسیون دو و میدانی به عنوان مربی احسان حدادی چیزی حدود ۱۲ میلیون تومان در ماه است، گفت: من هنوز قراردادی با فدراسیون دو و میدانی ندارم البته اگر قرار است که قرارداد من با این فدراسیون ماهانه ۱۲ میلیون تومان باشد، یک امر نرمال است و به غیر از این کار نخواهم کرد.

بیشتر بخوانید: حدادی: مربی ایرانی بار فنی مثبتی برای من ندارد/ مدیر دو و میدانی به ورزشکاران همانند کارگر نگاه نکند

به نوعی کارگر حدادی هستم!

او ادامه داد: من کنار احسان که تنها یک کار را انجام نمی‌دهم. مدیر برنامه، ماساژور، مشاور، بدنساز، راننده و به نوعی کارگر احسان هستم و هر کاری که فکر بکنید را در کنار او و برای او انجام می‌دهم. این موضوع را هم در نظر داشته باشید که احسان اگر کسی را قبول نداشته باشد، با او کار نمی‌کند.

توکلی: به مربیان ایرانی ظلم نکنیم/ حواشی وزنه‌برداری در این سال‌ها بیشتر شده است

به مربیان ایرانی ظلم نکنیم

مربی حدادی ادامه داد: چرا کسی برایش مبلغ قرارداد مربی آمریکایی حدادی مهم نیست؟ اگر قرار باشد این مبلغ را به مربی آمریکایی بدهیم و کسی هم اعتراض نکند، اما با دادن این پول به منِ ایرانی، صدای دیگران در بیاید، ظلم به مربی ایرانی است. افرادی که این چنین حرف‌هایی را مطرح می‌کنند ابتدا باید مشخص کنند چه چیزی را با هم مقایسه می‌کنند. این حرف‌ها به نوعی تضعیف مربی ایرانی است. باید قیاس خود را بالاتر ببریم و بدانیم که در ایران، احسان حدادی‌های زیادی نداریم.

برخی به‌دنبال مبارزه با من هستند

توکلی گفت: مگر در ایران چند مربی داریم که می‌توانند چنین کار‌هایی را انجام بدهند. حرف برای گفتن زیاد دارم، اما باید بدانم که طرف حساب من چه کسی است. شاید برخی می‌خواهند با من مبارزه بکنند.

بیشتر بخوانید: تعویق سفر احسان حدادی به آمریکا

زمان پرداخت پاداش‌ها رسید، توکلی فراموش شد!

او با اشاره به دریافت نکردن پاداش هایش در فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: شش ماه با احسان حدادی کار کردم و پس از آن احسان اعلام کرد که من همه کاره او هستم، اما وقتی که زمان اهدای جایزه ها شد، کسی چیزی به من نداد.

توکلی: به مربیان ایرانی ظلم نکنیم/ حواشی وزنه‌برداری در این سال‌ها بیشتر شده است

به زور اسلحه، باقی نمانده‌ام

توکلی ادامه داد: من نیامده ام که با اصرار در دو و میدانی باشم. این را هم بگویم که با ۱۲ میلیون کار نمی‌کنم. به خاطر حرف احسان کنار او مانده ام و قیمت خودم را خودم تعیین می‌کنم. اگر قرار بر این باشد که با چنین مبالغی بخواهم کار کنم، اصلا کنار می‌روم. بالای سر کسی اسلحه نگذاشته ام که به زور این جا بمانم و فکر می‌کنم که خیلی‌ها در ایران ارزش من را می‌دانند.

قیمتم را خودم مشخص می‌کنم

او گفت به خاطر حضور داشتن در کنار حدادی، قراردادی را کنسل کرده‌ام که ۳ برابر این جا درآمدزایی داشتم. به نوعی باید بگویم که حضورم در برهه فعلی با مبلغی حدود یک سوم آن قرارداد اولی بوده است. به هر حال باز هم می‌گویم قیمتم را خودم تعیین می‌کنم و اگر هم من را نخواستند جوابم مشخص است. خداحافظ!

توکلی: به مربیان ایرانی ظلم نکنیم/ حواشی وزنه‌برداری در این سال‌ها بیشتر شده است

حواشی وزنه‌برداری در این سال‌ها بیشتر شده است

دارنده مدال طلای وزنه برداری المپیک ۲۰۰۰ سیدنی در خصوص وضعیت این رشته در ماه‌های منتهی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو تصریح کرد: این روز‌ها حواشی در وزنه‌برداری بیشتر از گذشته شده است. وزنه برداری یک رشته انفرادی است و رکورد‌ها همه چیز را مشخص می‌کند. باید ببینیم که تا ماه‌های باقی مانده تا المپیک توکیو، وضعیت رنکینگ وزنه برداران‌مان به چه گونه‌ خواهد بود، البته من برای همه شان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم کیانوش رستمی و سهراب مرادی بتوانند امتیازات لازم برای حضور در این مسابقات را به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: توکلی: خصومت های شخصی باعث جدایی ام از وزنه برداری شد/ تعریف مان از استعداد یابی اشتباه است/ تست‌های دوپینگ تعداد سهمیه‌های ایران در المپیک را کاهش داد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند