جزئیات جدیدی در مورد جیپ گرند واگنییر


جزئیات جدیدی در مورد جیپ گرند واگنییر

مدت‌ها است می‌دانیم که جیپ قصد احیای مدل نمادین واگنییر خود را دارد اما این شرکت تاکنون اطلاعات چندانی در مورد این اس‌یووی فول سایز لوکس منتشر نکرده است. حال اما رئیس جیپ آمریکای شمالی «جیم موریسون» کمی در مورد واگنییر جدید با اتوگاید صحبت کرده است. وی به این نشریه گفته است: یکی از … The post جزئیات جدیدی در مورد جیپ گرند واگنییر appeared first...

مدت‌ها است می‌دانیم که جیپ قصد احیای مدل نمادین واگنییر خود را دارد اما این شرکت تاکنون اطلاعات چندانی در مورد این اس‌یووی فول سایز لوکس منتشر نکرده است. حال اما رئیس جیپ آمریکای شمالی «جیم موریسون» کمی در مورد واگنییر جدید با اتوگاید صحبت کرده است. وی به این نشریه گفته است:

یکی از موضوعاتی که ما در برند جیپ دوست داریم توجه به خواسته خریداران است. آن‌ها گفتند یک پیکاپ می‌خواهند، ما گلادیاتور را ارائه کردیم. گفتد رانگلر را با موتور دیزلی می‌خواهند، ما پیشرانهٔ اکودیزل را ارائه کردیم؛ بنابراین بدیهی است که ما به آنچه خریداران می‌خواهند توجه می‌کنیم و در مورد گرند واگنییر هم همین موضوع صادق است

جزئیات جدیدی در مورد جیپ گرند واگنییر

تصاویر جاسوسی نشان می‌دهند گرند واگنییر استایل بزرگ و باابهتی دارد و ممکن است شباهت زیادی به گرند چروکی اما با نسبت‌های بزرگ‌تر داشته باشد. این اس‌یووی بزرگ روی شاسی رم 1500 ساخته شده و احتمالاً پیشرانه‌های خود را هم از پیکاپ دوج خواهد گرفت. این یعنی احتمالاً زیر کاپوت گرند واگنییر موتورهای 3.6 لیتری V6 پنتااستار و 5.7 لیتری V8 همی قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، برنامهٔ محصولات جیپ نشان داده که یک نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی هم برای گرند واگنییر ارائه خواهد شد.

جزئیات جدیدی در مورد جیپ گرند واگنییر

طبق گزارش‌ها، جیپ قصد دارد گرند واگنییر را به‌عنوان یک اس‌یووی پریمیوم برای رقابت با خودروهایی مثل رنجروور راهی بازار کند و قیمت نمونه‌های فول آپشن آن می‌تواند به بیش از 100 هزار دلار برسد. این ماشین در اواسط سال جاری احتمالاً در نمایشگاه دیترویت رسماً رونمایی خواهد شد. فروش گرند واگنییر اما حدود یک سال بعد آغاز می‌شود و ممکن است 2022 اولین مدل آن باشد.

جزئیات جدیدی در مورد جیپ گرند واگنییر

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید