فرار بیمار مشکوک به کرونا از قرنطینه بیمارستان؟


مدیر مرکز مدیریت بحران کاشان با تکذیب فرار بیمار مشکوک به کرونا از قرنطینه بیمارستان بهشتی گفت: هنوز هیچ مورد مثبت از ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان از طرف آزمایشگاه مرجع اعلام نشده است.

آفتاب‌‌نیوز :

جواد مزروعی اظهار داشت: دامن زدن به شایعات بی پایه و اساس علاوه بر ایجاد هراس میان شهروندان،سبب شده تا خانواده ها با مشاهده کوچکترین علائم شبیه به کرونا به بیمارستان ها و سایر مراکز درمانی هجوم آورند که این خود مایه بروز مشکلاتی شده است.

وی تنها مرجع قانونی اعلام موارد مثبت بیماری کرونا در کشور را وزارت بهداشت دانست وخاطرنشان کرد: مردم بدون توجه به شایعات به زندگی عادی خود ادامه دهند و اخبار مربوطه را از مرجع رسمی اطلاع رسانی شهرستان که دانشگاه علوم پزشکی است، دنبال کنند.

فرار بیمار مشکوک به کرونا از قرنطینه بیمارستان؟

مدیر مرکز مدیریت بحران کاشان با تکذیب فرار فرد مشکوک به کرونا از بخش قرنطینه بیمارستان شهید بهشتی افزود: مدیریت بحران شهرستان نتیجه جلساتی که با مسئولان ذیربط برگزار می‌کند را از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم خواهد رساند.

هیچ گاه حادثه تلخ اردیبهشت ماه در مشهداردهال تکرار نخواهد شد

مزروعی گفت: پس از گذشت تقریبا ۱۰ ماه از وقوع سیل مشهد اردهال و هشدار های هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب در برخی از مناطق شهرستان کاشان، با انجام لایروبی و جمع آوری نخاله های سطح رودخانه، اخطارها و راهکارهای لازم به تمامی دهیاران و شهرداران داده شده و در صورت بروز سیلاب هیچ خطری ساکنین منطقه اردهال را تهدید نخواهدکرد.

وی با بیان اینکه مطالعات مربوط به ایمن سازی رودخانه مشهد اردهال در سال ۹۳ انجام شده خاطرنشان اظهار داشت: پس از آماده‌شدن طرح به وسیله بنیاد مسکن و تصویب آن توسط سازمان آب منطقه ای اصفهان، مناقصه ایجاد پل و دیوار چینی برگزار شد و با تامین اعتبار مورد نیاز، پیمانکار مجری طرح در سال آینده کار خود را شروع خواهد کرد.

بارش رگباری باران وتگرگ در اردیبهشت ماه در مشهد اردهال باعث بروز سیلاب ناگهانی در منطقه و سه خودرو که در مسیر رودخانه قرار گرفته بود طعمه سیلاب شد و دو نفر از سرنشینان یکی از خودرو ها جان خود را از دست دادند.

پس وقوع این حادثه غمبار و دهشتناک بود که مسئول مرکز مدیریت بحران و کنترل حوادث فرمانداری کاشان به همراه فرماندار جهت بازدید در منطقه حاضر شدند.آنها وعده دادند با انجام تمهیدات لازم مانع تکرار چنین حوادث تلخی در آینده خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟