گنابری بعد از پیروزی بایرن مونیخ برابر چلسی: حضور دوستانم در ورزشگاه، انرژی مضاعفی به من داد؛ مولر: می‌دانیم که هنوز کامل نیستیم


گنابری بعد از پیروزی بایرن مونیخ برابر چلسی: حضور دوستانم در ورزشگاه، انرژی مضاعفی به من داد؛ مولر: می‌دانیم که هنوز کامل نیستیم

گنابری ستاره بی چون و چرای بازی چلسی-بایرن مونیخ بود.

طرفداری - بایرن مونیخ در خانه چلسی به پیروزی ارزشمند 3-0 رسید. این بازی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و گنابری (2 گل) و لواندوفسکی برای بایرن گلزنی کردند.

به گزارش اسکای، سرژ گنابری بعد از پیروزی بایرن مونیخ برابر چلسی در مورد این بازی گفت:

به نظر می رسد لندن شهری خاص برای من است. من اینجا دوستان زیادی دارم. آن ها به ورزشگاه آمده بودند. همین هم انرژی مضاعفی به من داد و شما نتیجه اش را در زمین دیدید. به نظرم فشار زیادی به چلسی وارد کردیم. از موقعیت هایمان خیلی خوب بهره گرفتیم. دو گل پیش افتادیم. بعد هم لواندوفسکی گل سوم را زد. کاملا از نتیجه بازی راضی هستیم.

توماس مولر هم در مورد عملکرد گنابری اظهار داشت:

خیلی خوشحالم که او حالا این همه گل در لندن به ثمر می رساند نه پنج سال پیش. چون اگر آن زمان گلزنی می کرد احتمالا گنابری را در ترکیب بایرن نداشتیم.

و ادامه صحبت های مولر:

همیشه برای بالارفتن در لیگ قهرمانان اروپا به کمی شانس نیاز دارید. ولی در حال حاضر حس خیلی خوبی داریم. می دانستیم که باید ریتم بازی را سریع تر کنیم تا برنده شویم. ما هم همین کار را کردیم. در ضمن می دانیم که هنوز کامل نیستیم و کارهای زیادی مانده که انجام دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !