رژیم صهیونیستی سخنرانی‌های منتقد سیاست‌های نتانیاهو در قبال ایران را لغو کرد


رژیم صهیونیستی سخنرانی‌های منتقد سیاست‌های نتانیاهو در قبال ایران را لغو کرد

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به سفارتخانه‌هایش در روسیه، کانادا و بلغارستان دستور داد سخنرانی یک تحلیلگر مسائل ایران را به دلیل آنکه از سیاست‌های نتانیاهو درباره ایران انتقاد کرده لغو کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آکسیوس، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به سفارتخانه‌هایش در روسیه، کانادا و بلغارستان دستور داده سخنرانی یک تحلیلگر مسائل ایران را به دلیل آنکه از سیاست‌های «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم درباره ایران انتقاد کرده لغو کنند.

«راز زمیت»، تحلیلگر سابق مسائل اطلاعاتی در ارتش اسرائیل توسط سفارتخانه‌های این رژیم در کانادا، روسیه و بلغارستان برای سخنرانی درباره ایران دعوت شده بود.

با وجود این، رئیس بحش راهبردی وزارت خارجه اسرائیل سه‌شنبه پیام‌هایی برای سفیران رژیم صهیونیستی در روسیه، کانادا و بلغارستان ارسال کرده و از آن‌ها خواسته سخنرانی «زمیت» را به دلیل مواضعش درباره ایران لغو کنند.

در متن پیام ارسال‌شده آمده زمیت، «به شدت سیاست‌های کابینه [رژیم صهیونیستی]در قبال ایران و به ویژه سیاست فشار حداکثری که دنبال آن هستیم را مورد انتقاد قرار داده است.»

در ادامه این درخواست آمده است: «دیدگاه‌های زمیت در راستای اهدال سیاسی ما نیست... تا آنجا که امکان دارد از شما درخواست می‌کنیم از ورود ایشان جلوگیری کنید.»

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما