فلیک بعد از پیروزی برابر چلسی: بازیکنان بایرن مونیخ دقیقا به همان نحوی بازی کردند که برنامه‌ریزی کردیم؛ روند پیشرفت دیویس فوق‌العاده است


فلیک بعد از پیروزی برابر چلسی: بازیکنان بایرن مونیخ دقیقا به همان نحوی بازی کردند که برنامه‌ریزی کردیم؛ روند پیشرفت دیویس فوق‌العاده است

فلیک کاملا از نمایش بازیکنانش برابر چلسی راضی است.

طرفداری - بایرن مونیخ در خانه چلسی به پیروزی ارزشمند 3-0 رسید. این بازی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و گنابری (2 گل) و لواندوفسکی برای بایرن گلزنی کردند.

به گزارش اسکای، فلیک بعد از پیروزی بایرن مونیخ برابر چلسی در مورد این بازی گفت:

ما برای همه چیز آماده بودیم. نحوه چینش بازیکنان چلسی در زمین اصلا برای ما شگفت آور نبود. نتیجه خیلی خوبی کسب کردیم. بازیکنان بایرن دقیقا به همان نحوی بازی کردند که برنامه ریزی کرده بودیم. در نیمه اول خوب کار کردیم ولی در پایان نیمه می دانستیم که باید در نیمه دوم کارهای متفاوتی انجام دهیم چون می خواستیم به گل برسیم. در نیمه اول چند موقعیت گلزنی داشتیم ولی آن ها را از دست دادیم. در نیمه دوم موقعیت هایمان را تبدیل به گل کردیم. می خواهیم به مرحله یک چهارم نهایی برسیم. بعد باید دید چه پیش می آید. قدم به قدم پیش می رویم.

وی در مورد عملکرد آلفونسو دیویس اظهار داشت:

او در زمین قدرتمندانه بازی می کند و با سرعتش توپ های زیادی را در فاز دفاعی مال خود می کند. دیویس به عنوان یک وینگر به بایرن آمد ولی حالا در پست مدافع چپ به طرز باورنکردنی خوب بازی می کند. روند پیشرفت آلفونسو فوق العاده بوده است. می خواستیم در این بازی غیرقابل پیش بینی باشیم و در جناح چپ خیلی خوب کار کردیم. وقتی فضای خالی ایجاد شد می دانستیم که چطور باید از این فرصت استفاده کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403