تساوی ارزشمند شاگردان ستین/ بایرن مونیخ کار صعود را یکسره کرد


تساوی ارزشمند شاگردان ستین/ بایرن مونیخ کار صعود را یکسره کرد

بانک ورزش - بایرن مونیخ با پیروزی پرگل در خانه چلسی راه صعود به دور بعد را از لندن هموار کرد. به گزارش بانک ورزش، هفته دوم از دور رفت مرحله...

بانک ورزش - بایرن مونیخ با پیروزی پرگل در خانه چلسی راه صعود به دور بعد را از لندن هموار کرد.


به گزارش بانک ورزش، هفته دوم از دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:30 به وقت ایران با دو دیدار آغاز شد و تیم‌های چلسی و بایرن مونیخ در انگلیس و تیم‌های ناپولی و بارسلونا در ایتالیا به مصاف هم رفتند.

رویارویی چلسی لندن و بایرن مونیخ در ورزشگاه استمفوردبریج با 3 گل به سود تیم آلمانی به پایان رسید.

باوارایی‌ها موفق شدند با دبل سرژ گنابری در دقایق 51 و 54 و گلزنی لواندوفسکی در دقیقه 76 به پیروزی دست یابند. نکته جالب اینکه هر دو پاس گل را برای گنابری روبرت لواندوفسکی برترین گلزن باوارایی‌ها مهیا کرد.

از اتفاقات مهم این بازی دریافت کارت قرمز توسط مارکوس آلونسو به دلیل ضربه‌ای که به صورت لواندوفسکی کوبید و کارت زرد توسط جورجینیو ستاره چلسی بود که باعث شد این دو بازیکن دیدار برگشت در مونیخ را از دست بدهد.

*******

در دومین بازی، ناپولی در سن پائولو میزبان بارسلونا بود و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

شاگردان گتوزو در این دیدار ابتدا توسط مرتنس در دقیقه 30 به گل رسیدند اما در ادامه و در نیمه دوم بارسایی‌ها موفق شدند توسط گریژمان در دقیقه 57 به گل تساوی دست یابند.

در این بازی آرتورو ویدال بازیکن بارسلونا در دقیقه 89 با کارت زرد دوم مواجه شد و از بازی اخراج شد. مصدومیت پیکه در اواخر بازی و تعویض اجباری برای بارسا دیگر نکته مهم این بازی بود.

با این تساوی نیوکمپ تکلیف تیم صعود کننده را مشخص خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!