خدمات رسانی به مناطق سیلزده لرستان با جدیت انجام شود


خدمات رسانی به مناطق سیلزده لرستان با جدیت انجام شود

خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اقدامات برای مناطق سیلزده استان باید در اولویت قرار گیرد و سوخت رسانی به شهر و رفع نقص گاز شهری معمولان با جدیت پیگیری شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی شامگاه سه شنبه با اشاره به اینکه مردم انقلابی و متدین ما روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشته‌اند و نشان داده‌اند که دارای صبر انقلابی هستند و اراده محکم و مستحکمی دارند، اظهار داشت: مردم به هشدارهایی که مسئولان ارائه می‌دهند توجه و عمل کنند.

وی گفت: ما تجربه سیل فروردین ۹۸ را داریم، به هر حال باید برای مردم و مسئولان یک تجربه مفیدی در کاهش خسارات و پیشگیری باشد هم اکنون که گاز معمولان قطع شده باید در این راستا اقدامات جدی تری انجام شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه مردم انتظار دارند مسئولان ستاد بحران به مصوبات عمل کنند افزود: گرچه برای تعویض لوله گاز شهر معمولان پیگیری هایی صورت گرفته اما به هر حال این اقدام عملی نشده ، در دو روز گذشته ستاد بحران تشکیل شد و قرار بر این بود روز گذشته( دوشنبه) سوخت به معمولان برسد این در حالیست که امام جمعه معمولان اعلام کرده که هنوز سوخت نرسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: بنابراین از مسئولان که با تمام وجود در حال تلاش هستند، تقاضا می شود مشکل سوخت معمولان را مرتفع کنند.

وی گفت: قرار بوده دیواره بتنی در مزار شهدای شهر معمولان احداث شود که این کار عملی نشده و در بخشی از مزار شهدا احتمال ریزش دارد، پروژه دیوار ساحلی معمولان نیز مدتی است که تعطیل شده و مردم انتظار دارند مسئولان از قبل پیشگیری بروز سیل را کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه اکنون مردم نورآباد نیازمند چادر و کمک‌های غذایی هستند ادامه داد:در شهر نورآباد حدود نیم متر آب وارد شده وامکانات شهرهای ما در حد معمولی است.

وی افزود: نیروهای انقلابی، اداری و جهادی به کمک مردم سیل زده بشتابند و مردم هم صبر و شکیبایی خود را حفظ کنند تا این مرحله را پشت سر بگذاریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی