سیل به نورآباد لرستان رسید / تلاش برای انتقال مردم به مکان‌های امن


سیل به نورآباد لرستان رسید / تلاش برای انتقال مردم به مکان‌های امن

فرماندار دلفان با اشاره به اینکه شهر نورآباد را کاملا آب فرا گرفته است، گفت: تلاش می‌کنیم مردم را به مناطق امن انتقال دهیم، البته خیلی از منازل قبلا تخلیه شده‌اند. نوشته سیل به نورآباد لرستان رسید / تلاش برای انتقال مردم به مکان‌های امن اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، حشمت بهمنی شامگاه سه‌شنبه در سخنانی با اشاره به اینکه از دیروز عصر بارندگی شدید در دلفان شروع شده است، اظهار داشت: تاکنون بالای ۱۳۰ میلی متر بارش باران در دلفان داشته‌ایم و در حال حاضر اوضاع شهر اصلاً خوب نیست.

وی با بیان اینکه شهر نورآباد را کاملا آب گرفته و از هر طرف رودخانه‌ای در شهر جاری است، تصریح کرد: ما فقط تلاش می‌کنیم مردم را به مکان‌های امن ببریم.

فرماندار دلفان با تاکید بر اینکه اوضاع در دلفان بحرانی است، افزود: من نمی‌خواهم روحیه مردم را ضعیف کنم اما اوضاع خیلی خطرناک است.

بهمنی با اشاره به اینکه الان کاری از دست کسی برنمی‌آید، دستگاه‌های امدادی و خدماتی در شهر مستقر هستند، محل‌های اسکان پیش‌بینی شده است، اما حجم سیلاب آنقدر زیاد است که سیل فروردین یک‌چهارم این نمی‌شود، گفت: در حال حاضر به امکانات و ماشین‌آلات نیاز نداریم، تنها نجات مردم مهم است، البته خیلی از منازل مردم را تخلیه کرده‌ایم.

وی که در گفتگوی خبری سخن می‌گفت، با بیان اینکه برای فردا نیاز به لودر و بولدوزر و تجهیزات داریم، تصریح کرد: راه ۴۰ روستا قطع شده است، چندین پل قطع شده و مشکلی که داریم بارندگی شدید است.

منبع: مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی